| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Management blagovnih znamk - primer svežih sirov Ljubljanskih mlekarn : diplomsko delo
Avtorji:Ožbold, Sabina (Avtor)
Gabrijan, Vladimir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf ozbold-sabina.pdf (865,08 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, mlečni izdelki, mlekarstvo, proizvodi, image, marketing, trženje, management, upravljanje, planiranje, oblikovanje, embalaža, uporabniki, uspešnost poslovanja, organiziranost, tržno planiranje, oglaševanje, ekonomska propaganda
Leto izida:2003
Založnik:[S. Ožbold]
Izvor:Ljubljana
UDK:659.126(043.2):637.1/.3(497.4)
COBISS_ID:7308572 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:C2RPXW7R
Število ogledov:3956
Število prenosov:600
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici