| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:TRŽENJE STORITEV V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Avtorji:Pernarčič, Matej (Avtor)
Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Marič, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Pernarcic_Matej_2016.pdf (753,60 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Zaradi hitrega spreminjanja okolja v bančnem sektorju je prehod komitentov z ene banke na drugo postal vsakdanji pojav. V preteklosti je bila zvestoba komitentov eni bančni instituciji pravilo in ne izjema. S strmenjem k popolnemu marketinškemu modelu, smo v teoretičnem delu diplomskega dela preučili notranje ter zunanje okolje bančne inštitucije, prepoznali prednosti ter slabosti obstoječega poslovnega modela in preučili marketing storitev bančnega sektorja. V empiričnem delu smo s pomočjo ankete, ki smo jo izvedli po celotni Sloveniji v poslovnih enotah Delavske hranilnice d.d. Ljubljana,raziskali potrebe, zadovoljstvo in tržno vedenje uporabnikov storitev Delavske hranilnice d. d. Ljubljana.
Ključne besede:bančništvo, komitent, marketing, tržni delež
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7645203 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XA27JP4U
Število ogledov:746
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING OF BANKING SERVICES
Opis:Due to the fast changing environment in the banking sector, the transition of customers from one bank to another has become commonplace. In the past, the loyalty of customers one banking institution is a rule and not the exception. By striving for full marketing model we have in the theoretical part of the thesis examined the internal and external environment of the banking sector, identify strengths and weaknesses in the existing business model and consider marketing services in the banking sector. In the empirical part was a survey, which was conducted throughout Slovenia in the business units of the Delavskahranilnica d.d. Ljubljana where we studied the needs, satisfaction and market behavior of service users ofDelavskahranilnica d. d. Ljubljana.
Ključne besede:banking, customer, marketing, market share


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici