| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:DEJAVNIKI SPLETNEGA NAKUPA NA PRIMERU SPLETNE TRGOVINE OBOZUJEMKOCKE.SI
Avtorji:Eisenhut, Tomaž (Avtor)
Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Eisenhut_Tomaz_2016.pdf (868,77 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Spletno nakupovanje je v velikem porastu, zato je potrebno izbrati prava tržno-komunikacijska orodja, prepoznati prave ciljne skupine in številne dejavnike, ki vplivajo na to, da obiskovalce spremenimo v kupce. Predpostavlja se, da atraktiven izgled ter pregledna predstavitev in opis izdelkov pozitivno vplivajo na obisk spletne trgovine. S povečanjem obiska in prepoznavnosti, priporočili prijateljev, nižjimi stroški poštnine ali brezplačno dostavo ter različnimi možnostmi plačila, naj bi prepričali potrošnika in pozitivno vplivali na prodajo v spletni trgovini. V diplomski nalogi se ukvarjamo z identificiranjem dejavnikov, ki najbolj vplivajo na uporabnika in ga prepričajo v nakup ter širjenje dobrega glasu o spletni trgovini.
Ključne besede:elektronsko poslovanje, spletno nakupovanje, dejavniki spletnih nakupov, proces nakupnega odločanja, spletna trgovina
Leto izida:2016
Založnik:T. Eisenhut
Izvor:[Maribor
UDK:004.774-026.12(043.2)
COBISS_ID:19792150 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MJBNDOB2
Število ogledov:538
Število prenosov:63
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FACTORS OF ONLINE PURCHASE IN THE CASE OF INTERNET SHOP OBOZUJEMKOCKE.SI
Opis:Online shopping is rapidly increasing, so it is necessary to choose the right marketing communication tools to identify target groups and factors that influence the visitors and transform them into customers. An attractive design, transparent presentation and description of the products are assumed to have a positive impact on the visit of the online shop. The increased number of visitors, recognition, recommendations by friends, free of charge delivery and various payment options should convince customers and positively impact the sale of the online shop. In the diploma, we identify the factors that affect and convince the users to buy and spread a good voice of the online shop.
Ključne besede:e-commerce, online shopping, factors of online purchases, the process of purchase decisions, online shop


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici