| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:GOZDNA PEDAGOGIKA SKOZI OČI UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA
Avtorji:Sumrak, Mojca (Avtor)
Rajšp, Martina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sumrak_Mojca_2016.pdf (1,99 MB)
MD5: E4DB027C70C46A1BD586BEC6BC6A8150
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Gozdna pedagogika skozi oči učiteljev razrednega pouka sestavljata dve zaključeni celoti, ki se med seboj dopolnjujeta in nadgrajujeta: teoretična in empirična. V teoretičnem delu predstavljamo izkustveno učenje, gozd kot življenjski prostor in učilnico ter vpliv gozda na posamezna področja otrokovega razvoja. V poglavju Gozdna pedagogika je predstavljen njen idejni izvor, pojavljanje v Sloveniji in njena uporaba. V empiričnem delu so predstavljeni izsledki raziskave vezani na:  poznavanje termina gozdna pedagogika,  njeno načrtovanje in izvajanje,  razloge za (ne)izvajanje le te. Ugotovili smo, da je gozdna pedagogika med intervjuvanimi učitelji dobro poznana; da se učitelji kljub kompetentnosti odločajo za sodelovanje z zunanjim izvajalcem; da učni načrt s svojimi vsebinami močno vpliva na odločitev za odhod v gozd ter da večina intervjuvanih učiteljev načrtuje več kot tri obiske gozda letno.
Ključne besede:gozdna pedagogika, prvo in drugo triletje, spoznavanje okolja, načrtovanje in izvajane
Leto izida:2016
Založnik:[M. Sumrak]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS_ID:22428168 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GKUGG6G1
Število ogledov:1756
Število prenosov:283
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:FOREST PEDAGOGY THROUGH THE EYES OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Opis:This dissertation, Forest Pedagogy Through the Eyes of Primary School Teachers, is made of two parts, theoretical and empirical, complementing and upgrading one another. The empirical part presents experiential learning and forest both as a natural environment and as a classroom as well as the influence of forest on specific areas of children's development. The origin of forest pedagogy, its occurrence and use in Slovenia are presented in the chapter Forest Pedagogy. In the empirical part, the research results are presented. They are linked to:  understanding the term »forest pedagogy«,  its planning and realization,  reasons for its (non)realization. We have established the following: forest pedagogy is well known among the interviewed teachers; in spite of their competence, teachers still cooperate with trained foresters; the curriculum influences the teachers' decision to visit forests; most of the interviewed teachers plan more than three visits to the forest a year.
Ključne besede:forest pedagogy, first and second triad, environmental education, planning and realization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici