| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločitev odjemalca : diplomsko delo
Avtorji:Amon, Mateja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf amon-mateja.pdf (366,94 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:prodajalne, poslovno okolje, predstava, odjemalec, potrošnik, kupci, zadovoljstvo, odločanje, trgovec, osebje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, kvaliteta, izdelki, politika izdelka, trgovinsko podjetje, tržne raziskave, ocenjevanje, uspešnost poslovanja, vedenje, psihologija potrošnika, meritve, ponudba, cene, komuniciranje, metodologija, poslovni rezultati
Leto izida:2004
Založnik:[M. Amon]
Izvor:Šentjur
UDK:658.89:339.372(497.4)
COBISS_ID:7215644 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PPPQKSW1
Število ogledov:4870
Število prenosov:728
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici