| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Developing Listening Skills by Using Listening Logs
Avtorji:ID Kladošek, Iva (Avtor)
ID Plemenitaš, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kukovec, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Kladosek_Iva_2016.pdf (1,23 MB)
MD5: 292865ABB1C344C782130A0A712646D0
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:For some students developing listening skills can be very challenging. This diploma paper deals with the importance of teaching and developing listening skills effectively in a foreign language classroom. In most cases when students listen to a text in a foreign language, they rarely think about how they listen and what can they do to improve their listening skills. For this reason, Listening Logs are presented in this thesis as a tool for developing listening skills. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and the second one is empirical. In the theoretical part listening process is described as well as the process of planning listening activities in the classroom. In addition, uncertainties and problems causing learners demotivation to listen are discussed. Finally, Listening Logs are presented as a tool to encourage students to listen outside the classroom. In the empirical part, the results of how students reflect on their listening are presented. This is followed by an interpretation of Listening Log forms which were completed by the students. The results show that Listening Logs are a useful tool for developing listening skills and that students' grade in English does not affect on the opinion that Listening Logs are an effective activity for developing listening skill. This was investigated by forming five hypotheses, two of which were rejected and three were confirmed. The results also show that Listening Logs develop learner's autonomy.
Ključne besede:developing listening skills, planning, pre-listening stage, while-listening stage, post listening stage, Listening Logs.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Kladošek]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59534 Novo okno
UDK:811.111'243(043.2)
COBISS.SI-ID:22564616 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GUN3RFMI
Datum objave v DKUM:22.09.2016
Število ogledov:1427
Število prenosov:141
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvijanje slušnih zmožnosti s pomočjo dnevnikov poslušanja
Opis:Razumevanje sporočila, pisnega ali ustnega, je ena od veščin, ki pogojujejo uspešno komunikacijo. Razvijanje slušnih zmožnosti je zato temeljnega pomena pri učenju tujega jezika, ki učiteljem, predvsem pa dijakom in študentom, predstavlja velik izziv. Pa vendar slednji le redko razmišljajo o možnostih za izboljšanje uspešnosti poslušanja. Diplomsko delo se osredotoča na vlogo učenca (dijaka in študenta) v procesu razvoja slušnega dojemanja kot veščine pri učenju tujega jezika. V teoretičnem delu je predstavljen proces poslušanja, način načrtovanja slušnih dejavnosti v razredu ter opis negotovosti in problemov, s katerimi se poslušalci srečujejo pri razvijanju slušne zmožnosti. Opišemo tudi dnevnike poslušanja, ki služijo kot orodje za spodbujanje študentov, da poslušajo besedila v angleščini tudi izven učilnice. V praktičnem delu analiziramo rezultate anket, v katerih študenti razmišljajo o lastnih zmožnostih poslušanja, in interpretiramo dnevnike poslušanja. Rezultati so potrdili, da je uporaba dnevnikov poslušanja zelo učinkovita ne le pri razvijanju slušnih zmožnosti, temveč tudi kot spodbuda k večji samostojnosti učencev. To ugotavljajo tudi študenti, pri katerih končna ocena pri angleščini ne vpliva na mnenje, ali so dnevniki poslušanja uporabni pri razvijanju slušnih zmožnosti.
Ključne besede:razvijanje slušnih zmožnosti, načrtovanje, pred poslušanjem, med poslušanjem, po poslušanju, dnevniki poslušanja.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici