| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSLOVNO KOMUNICIRANJE V MEDNARODNEM OKOLJU
Avtorji:ID Vidali, Uroš (Avtor)
ID Welzer-Družovec, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Vidali_Uros_2016.pdf (1,16 MB)
MD5: 3032A2AC41FF59D4F559AE9D59C00643
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V prvem delu diplomske naloge sta splošno predstavljena kultura in proces komunikacije. Zaradi velikega števila raziskovalcev na tem področju obstajajo različne opredelitve pojma kultura in njegovih dimenzij. Predstavljenih je nekaj vodilnih avtorjev, njihovih modelov in definicij. Krajše poglavje je namenjeno tudi medkulturni komunikaciji, ki je ena izmed osnov za uspešnost v mednarodnem poslovanju. V nadaljevanju diplomskega dela je v ospredju poslovna komunikacija v mednarodnem okolju. Kot primeri so izbrane Nemčija, Italija in Japonska. Za vsako državo so predstavljeni parametri, napotki in nasveti za poslovneže, ki vstopajo v mednarodni svet poslovanja in komuniciranja.
Ključne besede:kultura, modeli kulture, komunikacija, medkulturna komunikacija, poslovna etiketa, mednarodno poslovanje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:U. Vidali
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59532 Novo okno
UDK:316.77+174(043.2)
COBISS.SI-ID:20146454 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KL6R01RS
Datum objave v DKUM:08.09.2016
Število ogledov:2874
Število prenosov:476
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:BUSINESS COMMUNICATION IN INTERNATIONAL ENVIRONMENT
Opis:Culture and communication process are generally described in the first part of the diploma. Due to the large number of researchers in this field, consequently there are various definitions for the concept of culture and its dimensions. Most important authors, their models and definitions are described. A short chapter is dedicated to cross-cultural communication, which is one of the foundations for successful international business. In the second part the focus is on business communication in international environment. Germany, Italy and Japan are chosen and described as examples. Business etiquette, parameters, tips and advice for businessman entering the world of international commerce and communication are described for each country separately.
Ključne besede:culture, culture models, communication, cross-cultural communication, business etiquette, international business


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici