Naslov: | Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcu |
---|
Avtorji: | ID Vasiljevič, Janja (Avtor) ID Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju...  ID Kukovec, Melita (Komentor) |
Datoteke: | UN_Vasiljevic_Janja_2016.pdf (3,88 MB) MD5: 039731834AA1831D87C508F1214813F3
|
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | V današnjem multikulturnem oz. večjezičnem svetu pridobiva zgodnje učenje vsaj enega tujega jezika v predšolskem obdobju vedno več zagovornikov, ne le s strani strokovnjakov, temveč tudi staršev. Poučevanje tujega jezika v tako zgodnjem obdobju otrokovega razvoja seveda zahteva poseben pristop. Večina strokovnjakov danes priporoča predvsem dve metodi: t. i. naravni pristop in metodo celostnega telesnega odziva. Namen naloge je podrobneje predstaviti te pristope, s praktično izvedbo ugotoviti njihovo stopnjo učinkovitosti in poudariti pomen zgodnjega usvajanja tujega jezika, in sicer skozi pripovedovanje zgodbic v ciljnem jeziku, v tem primeru v angleščini. Posvetiti sem se želela predvsem otrokom, njihovemu doživljanju, dojemanju in odzivanju na neznane vsebine ter morebitnim težavam pri usvajanju novega znanja. |
---|
Ključne besede: | zgodnje učenje, angleščina, zgodbice, igra, naravni pristop, celostni telesni odziv, lutke. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [J. Vasiljevič] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-59514  |
---|
UDK: | 811.111'243:373.2.016(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22506760  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:XIEIOONI |
---|
Datum objave v DKUM: | 12.09.2016 |
---|
Število ogledov: | 1770 |
---|
Število prenosov: | 229 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |