| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Z igro do znanja - uporaba zgodbic pri poučevanju angleščine v vrtcu
Avtorji:ID Vasiljevič, Janja (Avtor)
ID Jurančič, Klementina Penelope (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kukovec, Melita (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Vasiljevic_Janja_2016.pdf (3,88 MB)
MD5: 039731834AA1831D87C508F1214813F3
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V današnjem multikulturnem oz. večjezičnem svetu pridobiva zgodnje učenje vsaj enega tujega jezika v predšolskem obdobju vedno več zagovornikov, ne le s strani strokovnjakov, temveč tudi staršev. Poučevanje tujega jezika v tako zgodnjem obdobju otrokovega razvoja seveda zahteva poseben pristop. Večina strokovnjakov danes priporoča predvsem dve metodi: t. i. naravni pristop in metodo celostnega telesnega odziva. Namen naloge je podrobneje predstaviti te pristope, s praktično izvedbo ugotoviti njihovo stopnjo učinkovitosti in poudariti pomen zgodnjega usvajanja tujega jezika, in sicer skozi pripovedovanje zgodbic v ciljnem jeziku, v tem primeru v angleščini. Posvetiti sem se želela predvsem otrokom, njihovemu doživljanju, dojemanju in odzivanju na neznane vsebine ter morebitnim težavam pri usvajanju novega znanja.
Ključne besede:zgodnje učenje, angleščina, zgodbice, igra, naravni pristop, celostni telesni odziv, lutke.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Vasiljevič]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59514 Novo okno
UDK:811.111'243:373.2.016(043.2)
COBISS.SI-ID:22506760 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XIEIOONI
Datum objave v DKUM:12.09.2016
Število ogledov:1770
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Play to learn - storytelling in english as a foreign language for kindergarten
Opis:In today´s multicultural and plurilingual world early language learning at the pre-school stage is considered a necessity by the experts, as well as the parents. Teaching a foreign language at such an early stage naturally requires special approaches. Most experts encourage the so-called Natural Approach and the Total Physical Response (TPR) method. The purpose of this paper is to present these and to test them in a kindergarten classroom to find out how efficient they are and consequently, to emphasize the advantages of early language learning by storytelling in the target language, i. e. English in this case. I wanted to focus on the children, their perception and comprehension, as well as reactions to the unknown and possible difficulties they may have while acquiring new knowledge.
Ključne besede:ELL, English, stories, play, Natural Approach, TPR, puppets.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici