| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SNOVANJE IN OBLIKOVANJE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA NA PRIMERU OBLIKOVALSKEGA STUDIJA
Avtorji:ID Panič, Darjan (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Panic_Darjan_2016.pdf (38,18 MB)
MD5: 725A809FA5CA578798F7FA7585736E45
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo izdelali celostno grafično podobo za oblikovalski studio Studio Panic. Proučili smo značilnosti, smernice in pravila, ki so potrebna za izdelavo, nato pa v praktičnem delu z upoštevanjem le-teh oblikovali vizualno podobo tržne znamke. Naloge smo se lotili korak za korakom in temeljito obdelali posamezna področja, dokler nismo prišli do želenega rezultata. Podobo smo prenesli tudi na splet in oblikovali spletno in mobilno predstavitev podjetja. Vsako poglavje zajema teorijo in vizualne primere, razmišljanja in odločitve, ki smo jih sprejeli ob izdelavi.
Ključne besede:celostna grafična podoba, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija
Kraj izida:[Maribor
Založnik:D. Panič
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59482 Novo okno
UDK:659.12/.13:004.774(043.2)
COBISS.SI-ID:19816214 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CQZDY2QF
Datum objave v DKUM:07.07.2016
Število ogledov:1558
Število prenosov:293
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CREATION AND DESIGN OF A CORPORATE VISUAL IDENTITY IN A CASE OF A DESIGN STUDIO
Opis:In this diploma work, we have created a corporate identity for the design studio »Studio Panic«. We have studied the characteristic guidelines and rules that are needed to create a corporate identity. In the practical part we used these to create a visual image of the brand. We started step by step and carefully analyzed individual fields until we reached the desired result. The visual identity was transferred to the web and also designed a website and mobile presentation of the company. Each chapter has tehory and visual examples, reflecitions and decisions we have taken at the time of production.
Ključne besede:visual identity, corporate identity, graphic design, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici