| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Grammar school students' opinions on the art curriculum : an Estonian, Portuguese and Slovenian comparative study
Avtorji:ID Zupančič, Tomaž (Avtor)
ID Köster, Annely (Avtor)
ID Torres de Eça, Teresa (Avtor)
Datoteke:.pdf Center_for_Educational_Policy_Studies_Journal_2015_Zupancic,_Koster,_Eça_Grammar_School_Students’_Opinions_on_the_Art_Curriculum_An_Esto.pdf (258,28 KB)
MD5: AB00549D253FB755821F38BDEC9533D3
 
URL http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_3/cepsj_5_3_pp_33-50_Zupancic et al.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The article presents the attitude of grammar school students towards the art curriculum. It first provides an overview of the characteristics of contemporary art education, with an emphasis on the postmodern art curriculum and on linking course content with students’ interests. The study is based on the descriptive and causal non-experimental method, with a sample comprising 387 Slovenian, Estonian and Portuguese students. It was established that the students place the highest value on developing creativity, and are less interested in art history content and learning about the basics of the formal art language. They are attracted to contemporary topics, such as graffiti, multicultural art, the use of new media, and digital technologies. The results of the study provide opportunities for future comparative analyses and starting points for updating art curricula.
Ključne besede:arts education, fine arts, contemporary art, curriculum, grammar school, motivation, students' interest
Leto izida:2015
Status objave pri reviji:Objavljeno
Verzija članka:Založnikova različica članka
Št. strani:str. 33-50
Številčenje:Letn. 5, št. 3
PID:20.500.12556/DKUM-59290 Novo okno
ISSN:1855-9719
UDK:37.016:7
COBISS.SI-ID:21605128 Novo okno
ISSN pri članku:1855-9719
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EXLZ5UJT
Datum objave v DKUM:13.07.2017
Število ogledov:1624
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:11.05.2016

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Mnenja dijakov o vsebinah pouka umetnosti : primerjava med Estonijo, Portugalsko in Slovenijo
Opis:V članku predstavljamo odnos dijakov srednjih šol do vsebin pouka likovne umetnosti. Najprej podamo pregled značilnosti sodobne likovne edukacije, s poudarkom na postmodernem likovnem kurikulumu in povezovanju vsebin predmeta z interesi dijakov. Raziskava temelji na deskriptivni in kavzalno-neeksperimentalni metodi. V vzorec je bilo vključenih 387 slovenskih, estonskih in portugalskih dijakov. Ugotovili smo, da dijaki najvišje vrednotijo razvijanje ustvarjalnosti. Manj so navdušeni nad umetnostnozgodovinskimi vsebinami in učenjem osnov formalnega likovnega jezika. Privlačijo jih sodobne teme, kot so: grafiti, multikulturalnost, uporaba novih medijev, digitalna tehnologija. Izsledki raziskave nudijo možnost za nadaljnje primerjalne analize in izhodišča za posodabljanje likovnih kurikulumov.
Ključne besede:likovna vzgoja, likovna umetnost, sodobna umetnost, kurikulum, motivacija, srednje šole, interesi dijakov


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici