| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
Avtorji:ID Majcen, Teja (Avtor)
ID Schmidt, Majda (Avtor)
ID Bakračevič, Karin (Avtor)
Datoteke:.pdf Center_for_Educational_Policy_Studies_Journal_2015_Lorger,_Schmidt,_Vukman_The_Social_Acceptance_of_Secondary_School_Students_with_Learn.pdf (180,27 KB)
MD5: D8FC09FD0E7877EC59FECB7A9FCAF04C
 
URL http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_2/cepsj_5-2-2015_Lorger et al_pp_177-194.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:This paper aims to shed light on the level of social acceptance among students with learning disabilities (LD4 ) in various secondary school vocational programs in comparison with their peers without disabilities. Our findings are based on an empirical study that comprised 417 students, 5 of whom 85 were students with LD. Based on sociometric analyses of all participating classes, we determined that students with LD were less integrated into the classroom in comparison to their peers without LD. The results of the sociometric analysis show statistically significant differences in the sociometric position between students with LD and students without LD. While students with LD were most frequently perceived as rejected, students without LD were seen as popular or average. In addition, students with LD see themselves as less socially self-efficient compared to their peers. The results of our study mostly refer to boys, because the sample comprised 359 boys and 58 girls. We believe that pro-inclusion teachers with appropriately developed strategies for strengthening students' social skills, as well as positive attitudes and sufficient knowledge about the special needs of students can have a significant impact on the social acceptance of students with special needs in the classroom community.
Ključne besede:students with learning disabilities, social integration, social self-efficacy, social acceptance, sociometric status, secondary school vocational education
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2015
Št. strani:str. 177-194
Številčenje:Letn. 5, št. 2
PID:20.500.12556/DKUM-59289 Novo okno
ISSN:1855-9719
UDK:376:316.6
COBISS.SI-ID:21468680 Novo okno
ISSN pri članku:1855-9719
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MJIL6IYC
Datum objave v DKUM:13.07.2017
Število ogledov:1932
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:11.05.2016

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Opis:V prispevku želimo osvetliti socialno sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (v nadaljevanju: PPPU) v različnih programih srednjega poklicnega izobraževanja v primerjavi z njihovimi sošolci brez posebnih potreb. Naše ugotovitve izvirajo iz empirične raziskave, v katero smo vključili 417 dijakov, od tega 85 s PPPU. Ugotavljamo, da so dijaki s PPPU slabše integrirani v oddelčne skupnosti kot njihovi sošolci brez posebnih potreb, kar smo izmerili prek sociometričnih analiz vseh sodelujočih oddelkov. Rezultati sociometrične analize namreč kažejo na statistično značilne razlike v sociometričnih položajih dijakov s PPPU in njihovih sošolcev. Medtem ko so dijaki s PPPU največkrat opredeljeni kot zavrnjeni, so dijaki brez posebnih potreb največkrat opredeljeni kot priljubljeni ali povprečni. Ob tem pa dijaki s PPPU sebi pripisujejo tudi slabšo oceno socialne samoučinkovitosti v primerjavi s sošolci. Rezultati naše raziskave se nanašajo predvsem na fante, saj je v raziskavi sodelovalo 359 fantov in 58 deklet. Menimo, da lahko učitelji, ki so naklonjeni inkluziji in imajo ustrezno razvite strategije za krepitev socialnih veščin dijakov, pozitivna stališča ter dovolj znanj, povezanih s posebnimi potrebami učencev, pomembno vplivajo na socialno sprejetost mladostnikov s posebnimi potrebami v oddelčni skupnosti.
Ključne besede:učenci s posebnimi potrebami, socialna integracija, socialna samoučinkovitost, socialna sprejetost, sociometrični položaj, srednje šole, srednje poklicno izobraževanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici