| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Social presence and interaction in learning environments : the effect on student success
Avtorji:ID Kožuh, Ines (Avtor)
ID Jeremić, Zoran (Avtor)
ID Sarjaš, Andrej (Avtor)
ID Lapuh Bele, Julija (Avtor)
ID Devedžić, Vladan (Avtor)
ID Debevc, Matjaž (Avtor)
Datoteke:.pdf Educational_Technology_and_Society_2015_Kozuh_et_al._Social_Presence_and_Interaction_in_Learning_Environments_The_Effect_on_Student_Succ.pdf (810,12 KB)
MD5: 4B8BB2C1AA4ABEB3DC00D1A772598E8E
 
URL http://www.ifets.info/journals/18_1/19.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:With the increased use of social media there is a growing interest in using social interaction and social presence in education. Despite this phenomenon, no appropriate methodology was found on effective integrating of both concepts into online learning. In this study, we propose integrating two different kinds of learning tools to provide social interaction and social presence in Personal Learning Environments. We have evaluated the proposed concept in a classroom setting, using a specific social interaction tool and a specific social presence tool. The findings revealed that although the use of the social interaction tool was positively associated with students% academic success, the perceived ease of using the social presence tool was negatively related to students' success.
Ključne besede:personal learning environment, social interaction, social presence, online social presence, academic success
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2014
Št. strani:str. 223-236
Številčenje:Letn. 18, št. 1
PID:20.500.12556/DKUM-59264 Novo okno
ISSN:1176-3647
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:18392342 Novo okno
ISSN pri članku:1176-3647
NUK URN:URN:SI:UM:DK:K3XTG3XZ
Datum objave v DKUM:03.08.2017
Število ogledov:1622
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of Educational Technology & Society
Skrajšan naslov:J. Educ. Technol. Soc.
Založnik:International Forum of Educational Technology & Society
ISSN:1176-3647
COBISS.SI-ID:18390806 Novo okno

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.05.2016

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osebno učno okolje, družbena interakcija, družbena prisotnost, spletna družbena prisotnost, akademski uspeh


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici