| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA UPORABE INTRANETA V HYPO ALPE-ADRIA-BANK, D.D.
Avtorji:Grešovnik, Nataša (Avtor)
Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Gresovnik_Natasa_2016.pdf (2,45 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava interno komuniciranje v Hypo Alpe-Adria-Bank, d.d. Osrednja tema proučevanja je intranet, ki je lahko eno izmed najbolj učinkovitih orodij internega komuniciranja, kar ugotavljata tako teorija kot dobra praksa uspešnih organizacij. V decembru 2015 je bila s pomočjo anketnega vprašalnika izvedena analiza uporabe intraneta v Hypo banki. Cilj je bil ugotoviti, v kolikšni meri zaposleni intranet uporabljajo pri svojem delu in kateri dejavniki vplivajo na njegovo uporabo. Ali intranet izpolnjuje svoje poslanstvo in zaposlenim pomaga izvajati delovne naloge bolj učinkovito? Ali prispeva k večji informiranosti zaposlenih? Je intranet izpolnil pričakovanja uporabnikov? Rezultati raziskave so pokazali, da je intranet med zaposlenimi pogosto v uporabi, ne predstavlja pa osrednje informacijske točke banke. Zaposleni so dokaj homogena skupina uporabnikov intraneta. Koliko časa delajo v banki in na kakšnem delovnem mestu, nima vpliva na pogostost uporabe intranetnih strani. Vizualna podoba intraneta, ki so jo sicer uporabniki ocenili kot dobro, prav tako nima vpliva na to, da bi bile intranete strani bolj obiskane. Zelo spodbudna pa je ocena zaposlenih, da uporabne intranetne vsebine vplivajo na boljšo učinkovitost pri delu. Na splošno so uporabniki z intranetom zadovoljni. Zadovoljstvo je tudi v pozitivni korelaciji z izpolnjenimi pričakovanji uporabnikov. Ne glede na pozitivne ocene zaposlenih pa je analiza njihovih informacijskih potreb pokazala, da je še mnogo vsebin, za katere zaposleni menijo, da bi jim pomagale bolj produktivno opravljati delovne naloge, intranet Hypo banke kot medij in orodje internega komuniciranja pa ima še ogromno potenciala na poti doseganja kakovostne in učinkovite podpore zaposlenim pri delu.
Ključne besede:organizacijsko komuniciranje, interna komunikacija, intranet
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7593747 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3QTXB1SN
Število ogledov:783
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF THE INTRANET USE IN HYPO ALPE-ADRIA-BANK, D.D.
Opis:The thesis deals with internal communications in Hypo Alpe-Adria-Bank, Inc. The central topic of studying was an intranet of Hypo Bank. The Intranet can be one of the most effective tools of internal communication – the fact, which has been determined by both the theory and the good practice of successful organizations. In December 2015, an analysis of an intranet usage in Hypo Bank was carried out with a questionnaire sent to the employees. A goal was to ascertain the extent of the intranet usage in the working processes of the employees and what factors affect its use. Does the intranet fulfil its mission and does it help the employees to perform working tasks more efficiently? Does it contribute to a greater awareness of personnel? Does the intranet meet users' expectations? The analysis results showed that the intranet is often used among the employees, but it is not the main bank information point. The employees are fairly homogeneous group of the intranet users. The years of service in the bank or the type of job have no impact on the frequency of the intranet usage. A visual image of the intranet, otherwise evaluated as good by users, also has no influence on the intranet sites popularity. The assessment of the employees that useful intranet contents affect better performance at work appears very encouraging. Generally speaking the users are satisfied with the intranet. The satisfaction is also positively correlated with the fulfilled users’ expectations. Regardless of the positive employees’ intranet evaluation, the analysis of their information needs indicated a lack of content which employees believe that would help them to perform working tasks more productively. The intranet of Hypo Bank, the media and the internal communication tool, still has a huge potential in achieving high quality and efficiency to support employees at work.
Ključne besede:organizational communication, internal communication, intranet


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici