| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Landeskunde im Deutschunterricht als zweite Fremdsprache in der dritten Triade der Grundschule
Avtorji:Richter, Aleksandra (Avtor)
Kacjan, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Richter_Aleksandra_2016.pdf (3,14 MB)
 
Jezik:Nemški jezik (Avstrija)
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Die Diplomarbeit Landeskunde im Deutschunterricht als zweite Fremdsprache in der dritten Triade der Grundschule besteht aus einem theoretischen und einem empirischen Teil. In dem theoretischen Teil wird der Status des Deutschen als zweite Fremdsprache in Slowenien und die derzeitige Rechtslage, die sich in den letzten Jahren kontinuierlich verändert hat, vorgestellt. Während sich die Experten bemühen eine zweite Fremdsprache als Wahlpflichtfach einzuführen, wurde dieses Vorhaben seitens der Politik abgelehnt. Ebenso wird der Lehrplan für die zweite Fremdsprache als Wahlfach und die Entwicklung und die Bedeutung der Landeskunde im Spracherwerb thematisiert. Auf Grundlage des Lehrplans und der Bedeutung der Landeskunde wurde im empirischen Teil eine Analyse der Lehrwerke für die zweite Fremdsprache Wegweiser neu durchgeführt. Die Analyse bestätigt die Eignung der Lehrwerke für die Durchführung des Unterrichts laut Lehrplan und das Vorhandensein der landeskundlichen Themen.
Ključne besede:Deutsch als zweite Fremdsprache, Lehrplan, Landeskunde, Wegweiser neu
Leto izida:2016
Založnik:[A. Richter]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2ʹ24:37.016(043.2)
COBISS_ID:22302984 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SUYLYU5P
Število ogledov:542
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Deželoznanstvo pri pouku nemščine kot drugega tujega jezika v tretjem izobraževalnem obdobju v osnovni šoli
Opis:Diplomsko delo Deželoznanstvo pri pouku nemščine kot drugega tujega jezika v tretjem izobraževalnem obdobju v osnovni šoli je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del poskuša predstaviti status nemščine kot drugega tujega jezika v Sloveniji in trenutno zakonsko situacijo, ki se je v zadnjih letih stalno spreminjala. Medtem ko si je stroka prizadevala uvesti drugi tuji jezik kot obvezni izbirni predmet, je politika uvedbo tega zavrnila. Prav tako je predstavljen učni načrt za drugi tuji jezik kot izbirni predmet in razvoj ter pomen deželoznanstva pri usvajanju jezikov. Na podlagi predstavljenega učnega načrta in pomena deželoznanstva je v empiričnem delu izvedena analiza učbenika za drugi tuji jezik Wegweiser neu. Z analizo je potrjena ustreznost učbenika za izvedbo pouka na podlagi učnega načrta in vsebnost deželoznanstvenih tem.
Ključne besede:nemščina kot drugi tuji jezik, učni načrt, deželoznanstvo, Wegweiser neu


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici