| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRŽNA IZHODIŠČA ZA VSTOP RIBIŠKE TRGOVINE SOM, D.O.O. NA HRVAŠKI TRG
Avtorji:ID Luzar, Simona (Avtor)
ID Jurše, Milan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Luzar_Simona_2016.pdf (1,21 MB)
MD5: FFC63AA5C9CA1A4510E74522094A69A4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje SOM, d. o. o., je stacionarna in spletna trgovina, ki prodaja opremo za športni in rekreacijski ribolov v Sloveniji. Zaradi hitre rasti in razvoja razmišlja o vstopu na tuje trge, predvsem kulturna in geografska povezanost držav ter velike površine sladkih in morskih voda pa so pripomogle k odločitvi za hrvaški trg. Preveriti mora trenutno stanje trgovin z opremo za športni in rekreacijski ribolov, njihovo dostopnost kupcem, ovire za vstop na hrvaški trg ter izbrati ciljno skupino kupcev. Ob oceni tržnega potenciala se odloči za vstop na hrvaški trg z obstoječim partnerjem in dodatno spletno trgovino za hrvaški trg. Izračun stroškov in predvidenih prihodkov potrjuje minimalno tveganje podjetja pri vstopu na nov trg, obvladovanje poslovanja in možnost rasti na tem trgu.
Ključne besede:vstop na trg, Hrvaška, trgovina, ribiška oprema, tuja naložba
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Luzar]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-59029 Novo okno
UDK:339.5
COBISS.SI-ID:12723228 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6HLPC7U6
Datum objave v DKUM:27.03.2017
Število ogledov:1040
Število prenosov:70
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKET OPPORTUNITIES FOR SOM, LTD. FISHING GEAR SHOP TO ENTER THE CROATIAN MARKET
Opis:Company Som, d.o.o. has an online, as well as a stationary shop, which sells a sports & recreational fishing equipment. Because of fast growth and development they are confronting a question of entering a foreign market. Cultural and geographical connections of countries, also a huge amount of fresh and salty waters are contributing a lot to make a research of Croatian market. A current market research on the situation of those online and stationary shops has to be made. They also have to make a detail research about their accessibility to customers, possible barriers when entering Croatian fishing market and what would their buyer focus would be. A market assessment will make a decision of entering this market with the current partner and start a new online shop for Croatian market. The calculation of expenses and possible income would confirm a minimal risk of SOM d.o.o. entering this new market, coping with business and possible growth on this market.
Ključne besede:market entry strategy, Croatia, shop, foreign investment, fishing gear


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici