| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Sprejetost otrok priseljencev med vrstniki v osnovni šoli
Avtorji:ID Haramija, Ida (Avtor)
ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Čagran, Branka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Haramija_Ida_2016.pdf (2,72 MB)
MD5: 739DFCE5DBEFC1567D5044AE08B4E835
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Namen magistrskega dela z naslovom Sprejetost otrok priseljencev med vrstniki v osnovni šoli je raziskati odnos vrstnikov do otrok priseljencev v osnovni šoli in sprejetost otrok priseljencev v novem okolju, pri čemer smo se omejili na sprejetost otrok priseljencev, ki imajo status po 15. členu Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v osnovni šoli (2013). To so otroci priseljenci, ki niso rojeni v Sloveniji in katerih materni jezik ni slovenščina, po priselitvi v Slovenijo pa so vključeni v slovenski vzgojno-izobraževalni sistem manj kot dve šolski leti in jim pripadajo določene prilagoditve. Zanimalo nas je, kako se učenci priseljenci počutijo sprejete in kako jih sprejemajo njihovi vrstniki v šoli in izven nje. Tudi Slovenija se je v letu 2015 soočila z begunsko krizo in, tako kot mnoge druge evropske države, s povečanim priseljevanjem, zato je tema magistrskega dela še posebej aktualna kot pomoč pedagoškim delavcem pri sprejemanju otrok priseljencev v slovensko osnovnošolsko izobraževanje.
Ključne besede:otroci priseljenci, vrstniki otrok priseljencev, socialna sprejetost, šolanje otrok priseljencev, medkulturni medvrstniški odnosi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Haramija]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58859 Novo okno
UDK:376.7-054.72(043.2)
COBISS.SI-ID:22636552 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8QVTCZDX
Datum objave v DKUM:05.10.2016
Število ogledov:3142
Število prenosov:824
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Acceptance of Immigrant Children among Their Peers in Primary School
Opis:The purpose of this master’s thesis titled Acceptance of Immigrant Children among Their Peers in Primary School is to research the peers’ attitudes towards immigrant children in primary school and their peer acceptance in a new environment. The thesis restricts only to immigrant children with status under article 15 of the Rules on the Assessment of Knowledge and Promotion of Pupils in the Elementary School (2013). These are the immigrant children who were not born in Slovenia, whose mother tongue is not Slovenian and have been, after immigrating to Slovenia, enrolled in Slovenian educational system for less than two school years and are, thus, entitled to certain accommodations. We were interested in to what degree the immigrant pupils feel accepted and to what degree do their peers accept them in and outside school environment. In 2015 Slovenia, like many other European countries, was faced with the refugee crisis and increased immigration. Therefore, the theme of the master's thesis is particularly topical as it provides pedagogical staff with assistance in integrating the immigrant children in Slovenian primary education.
Ključne besede:immigrant children, immigrant children's peers, social acceptance, education of immigrant children, intercultural peer relationship


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici