| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE STALIŠČ UPORABNIKOV ELEKTRIČNEGA ORODJA DO IZBRANE BLAGOVNE ZNAMKE
Avtorji:ID Cesar Bezjak, Marija Natalija (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Cesar_Bezjak_Marija_Natalija_2016.pdf (752,28 KB)
MD5: 314069DE45F02CA032D3C72AC37671A6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom »Merjenje stališč uporabnikov električnega orodja do izbrane blagovne znamke« obsega šest poglavij. V uvodnem delu je opredeljeno področje in opis problema, namen ter cilj raziskave, predpostavke, omejitve in uporabljene metode raziskovanja. Sledijo tri poglavja, ki se nanašajo na teoretični del naloge, kjer je poudarek na vedenju porabnikov, teoriji blagovne znamke in na stališčih uporabnikov. Opredeljene so komponente stališč, dejavniki, ki vplivajo na njihovo oblikovanje in metode merjenja stališč. Meritve le teh predstavljajo osnovo za izvedbo drugega, raziskovalnega dela. V poglavju, ki je namenjeno praktičnemu delu naloge je analiza dejanskih stališč uporabnikov profesionalnega električnega orodja blagovnih znamk Bosch in Makita.
Ključne besede:vedenje porabnikov, blagovna znamka, stališče, merjenje stališč.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. N. Cesar Bezjak]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58776 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:12355356 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4OSGLQR6
Datum objave v DKUM:27.06.2016
Število ogledov:1121
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ATTITUDES OF USERS OF ELECTRIC TOOLS TO SELECTED BRAND NAME
Opis:The thesis titled » Attitudes of Users of Electric Tools to Selected Brand Name« is comprised of six chapters. In the introductory part is description of the field and definition of the problem, a purpose and an objective of the research, the assumptions, limitations and methods used in survey. Then follow three chapters that cover teoretical part, where is the focus on consumer behavior, brand theory and consumer attitudes. There are defined attitude components, factors of attitudes formation of attitudes and measurement methods. Measurements of these provide the basis for execution of research in practical part. In the chapter, which is intended for the practical part of the thesis I have analyzed the actual attitudes of selected brand users of electric tools. The last part consist of conclusions.
Ključne besede:consumer behavior, brand, attitude, attitude measurement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici