| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MERJENJE STALIŠČ DO BLAGOVNIH ZNAMK POMIVALNIH STROJEV
Avtorji:ID Dobovičnik, Rok (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Dobovicnik_Rok_2016.pdf (2,04 MB)
MD5: C69DF1F9F737DF7987FB494F672EEFAB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Tržniki uporabljajo znanje in raziskave vedenja porabnikov večinoma za namene, ki so usmerjeni k določeni blagovni znamki (npr. gospodinjski aparat blagovne znamke Bosch) in kako motivirati porabnika k nakupni odločitvi za želeno blagovno znamko. Za uspešno premagovanje konkurence mora podjetje uporabljati inovativne pristope, ki pa jih lahko uspešno planira in izvede samo z dobrim poznavanjem potreb porabnikov in njihovih stališč. Cilj moje naloge je bil predstaviti problem vedenja porabnikov v današnjih časih in kako si z dobrim poznavanjem in upoštevanjem področja zelo pripomoremo k razvijanju pravih marketinških pristopov in aktivnosti. Glavni cilj podjetja, ki ima v lasti blagovno znamko, je ta, da jo uspešno razvija in ji s celovitim pristopom povečuje vrednost in prepoznavnost. Za podjetja je tako ključnega pomena, da poznajo stališča svojih porabnikov, kakšna so njihova pričakovanja in ne nazadnje kakšno je njihovo zadovoljstvo z blagovno znamko.
Ključne besede:merjenje stališč, vedenje porabnikov, blagovna znamka, pomivalni stroj
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Dobovičnik]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58768 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:12333596 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QVPDUTLY
Datum objave v DKUM:17.06.2016
Število ogledov:1338
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEASURING THE ATTITUDES TOWARD BRANDS OF DISHWASHERS
Opis:Marketers use their knowledge and consumer research while being focused on specific brand (for instance Bosch dishwasher)and also how to motivate consumers into making buying decision. To succesfull tackle the competition companies must nowadays use innovative approaches, which will only be succesfull with carefull planning and excellent knowledge on consumer needs and their attitudes. Goal of my assignment was to present consumer behaviour in present time and hwo good knowldge of the consumer behaviour field can lead to developing the right marketing approach and activities. Main goal of a company that owns a brand is to succesfully develop the brand and by allround approach ,maximize its value and visibility. For company therefore is essential to know attitudes odf consumers, what are their expectancies and how pleased are they with companies brand.
Ključne besede:measuring attitude, consumer behaviour, brand, dishwasher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici