| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:IGRANJE, RAZISKOVANJE IN UČENJE V NEMŠKEM JEZIKU V VRTCU
Avtorji:ID Golež, Simone (Avtor)
ID Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Golez_Simone_2016.pdf (1,32 MB)
MD5: 2B6E56CD176F221B22998FD489FED290
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Igranje, raziskovanje in učenje v nemškem jeziku v vrtcu obravnava zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika v vrtcu. Namen diplomske naloge je predstaviti različne vidike učenja in poučevanja tujega jezika v predšolskem obdobju oziroma sodoben pristop poučevanja tujega jezika v vrtcu. Prav tako predstavljamo nekatere vrzeli pri poučevanju tujega jezika v vrtcu ter ponujamo spodbude in rešitve za uspešno poučevanje in učenje tujega jezika že na predšolski stopnji. Na podlagi mnenj raziskovalcev, strokovnjakov in lastnih izkušenj priporočamo začetek učenja in usvajanja tujega jezika v zgodnjem otroštvu. Prav tako predstavljamo integracijo tujega jezika v vzgojno-izobraževalno delo v vrtcu. V praktičnem delu naloge na podlagi dveh vsebinskih sklopov ponujamo primer ustreznega pristopa pri integraciji nemškega jezika v vrtcu. V sklopa smo zajeli vsa področja s cilji, metodami in oblikami ter sredstvi, ki jih potrebujemo za izvedbo posamezne dejavnosti.
Ključne besede:predšolsko obdobje, integracija, zgodnje učenje tujega jezika, dejavnosti za poučevanje nemškega jezika v vrtcu
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Golež]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58739 Novo okno
UDK:811.112.2:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:22436872 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CEQPPMKF
Datum objave v DKUM:18.08.2016
Število ogledov:1662
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLAY, RESEARCH AND LEARNING IN GERMAN IN PRESCHOOL EDUCATION
Opis:This Bachelor’s thesis, titled Playing, Exploring and Learning in German at a Kindergarten deals with early foreign language learning and teaching. The aim of the thesis is to present different aspects of foreign language learning and teaching during the pre-school period, i.e. a modern approach to foreign language teaching in kindergarten. We also present some of the gaps in foreign language teaching in kindergarten, as well as provide incentives and possible solutions that allow successful foreign language learning and teaching as early as during the pre-school period. Based on opinions of researchers and experts, and on personal experience, we recommend that children start learning and acquiring a foreign language in their early childhood. We also describe how a foreign language can be integrated into educational activities at the kindergarten. In the practical part of the thesis, we provide an example of an appropriate approach to integrating German into kindergarten activities, based on two content sets. The sets comprises all educational areas and includes goals, methods, forms and means required to implement each activity.
Ključne besede:pre-school period, integration, early foreign language acquisition, activities aimed at teaching German in kindergarten


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici