| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA ŠOLSKEGA SISTEMA V SLOVENIJI IN NA KITAJSKEM
Avtorji:Škrlec, Simon (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Antolin Drešar, Darja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Skrlec_Simon_2016.pdf (1,21 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena primerjava šolskega sistema v Sloveniji in na Kitajskem ter slovenski in kitajski matematični učni načrt. V primerjavo so zajete tudi podrobnosti glede učiteljevega delavnika ter potrebnega izobraževanja za učitelje v Sloveniji in na Kitajskem. Predstavljeni so dosežki in vzroki za uspeh kitajskih otrok na mednarodnem preverjanju znanja PISA. V empiričnem delu diplomske naloge je predstavljena kvalitativna raziskava, pri kateri smo izvedli narativne intervjuje, da bi pridobili vpogled v doživljanje matematičnega izobraževanja kitajskih otrok z otroškega stališča in stališča njihove učne pomočnice. Raziskava je zajemala dva kitajska otroka, stara devet in deset let, ter njuno učno pomočnico, ki živi in dela pri družini že štiri leta in je hkrati tudi avtorjeva sestra. Z raziskavo smo želeli pridobiti pogled na matematično izobraževanje z otroškega zornega kota in ga primerjati s pogledom njune učne pomočnice. Analiza narativnih intervjujev je pokazala, da se otrokoma zdi, da imata tedensko na urniku preveč ur matematike in sta po njunem mnenju preobremenjena s količino domačih nalog. Poudariti je treba, da intervjuvanca do matematike gojita odpor in nimata dobrih ocen. Raziskava nakazuje, da je otroški pogled na izobraževanje iz matematike navsezadnje odvisen od šole, ki jo otrok obiskuje, učiteljev in mentorjev, ki ga učijo, od samega otroka, njegovih sposobnosti, osebnih zanimanj, delovnih in učnih navad ter vključevanja njegovih staršev v izobraževanje in vzgojo.
Ključne besede:matematično izobraževanje v Sloveniji in na Kitajskem, matematični učni načrt, vloga učne pomočnice na domu, narativni pristop
Leto izida:2016
Založnik:[S. Škrlec]
Izvor:Maribor
UDK:51:37.016(043.2)
COBISS_ID:22424584 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JQ0ICPP2
Število ogledov:693
Število prenosov:106
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE COMPARISON OF SCHOOL SYSTEMS IN SLOVENIA AND CHINA
Opis:In the theoretical part of this diploma work the comparison of the school system in Slovenia and in China is introduced with focus on the Slovene and Chinese mathematical curriculum. In the comparison the details regarding the teacher's working day and educational needs for teachers in Slovenia and in China are captured. The achievements and reasons for the success of Chinese children when taking part in the international examination of knowledge PISA are discussed. In the empirical part of this diploma work the qualitative research is introduced, where the narrative interviews were carried out in order to get the insight in the mathematical education experience of Chinese children in child's point of view likewise the teaching assistant's point of view. The research scooped two Chinese children, aged nine and ten years and their teaching assistant, who has been living and working in their family for four years and is sister of the author at the same time. The sight at child's point of view to mathematical education was the main reason and to compare it to the view of their teaching assistant. The analysis of the narrative interviews indicated as the children find it to have too many mathematical lessons a week on the timetable and being overtaxing by setting too much homework. It has to be emphasized as the interviewees entertain disinclination to mathematics and do not have good grades. The research points out that child's point of view to mathematics after all depends on the school, that he or she attends, teachers and mentors from which he or she is being taught, his or her abilities, personal interests, working and school habits and inclusion of their parents in the process of education and upbringing.
Ključne besede:mathematical education in Slovenia and China, mathematical curriculum, the role of teaching assistant at home, narrative approach


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici