| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA BANČNIH STORITEV BANK IN HRANILNIC NA KOROŠKEM
Avtorji:Zorman, Klavdija (Avtor)
Taškar Beloglavec, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zorman_Klavdija_2016.pdf (1,34 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Banke v sodobnem času vedno večji poudarek dajejo bančnim storitvam, ki jih ponujajo komitentom. Želijo obdržati sedanje in čim bolj privabiti bodoče komitente. Ni več samoumevno, da bo, ko enkrat izberemo svojo banko, s katero poslujemo, sodelovanje dolgoročno. Želja banke je sicer takšna, komitenti pa ob poplavi informacij tehtamo in premlevamo, ali imamo res najboljšo in najbolj ugodno banko. V diplomskem delu najprej predstavimo banko in bančni sistem. V nadaljevanju opredelimo, kaj bančne storitve so, njihovo delitev ter trženje le-teh. Ker pri izbiri banke komitenti želimo dobiti čim več informacij, predstavimo nekaj kriterijev, ki se nam zdijo pomembni pri odločanju, katero banko izbrati. Na koncu diplomskega dela analiziramo nekaj bančnih storitev bank na Koroškem in analiziramo anketni vprašalnik, ki so ga izpolnili prebivalci krajev na Koroškem. Z anketo smo želeli ugotoviti, katere bančne storitve prebivalci koroških mest uporabljajo in kateri kriteriji so zanje pomembni, ko izbirajo banko.
Ključne besede:banka, bančni sistem, bančne storitve, kriteriji za izbiro banke, zadovoljstvo komitentov
Leto izida:2016
Založnik:[K. Zorman]
Izvor:Maribor
UDK:336.71
COBISS_ID:12339228 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:4DVHLQHB
Število ogledov:409
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARISON OF BANK SERVICE AND SAVINGS IN REGION KOROŠKA
Opis:Nowadays banks emphasize banking services, which they offer to the clients. They want to do their best at keeping current and attacking future clients. It is not self-evident anymore that when we choose our bank, this will be long term. Although that is what bank wants, clients in this information age are constantly considering whether we have the best and the most favourable bank. In this diploma thesis we firstly present bank and banking system. In addition we define what banking services are, their division and marketing. When we choose a bank, we want to have a lot of information about it; therefore we present some criteria that seem important by making a decision, which bank to choose. In the end of the thesis we analyse some banking services of the banks in the region Koroška and we analyse a survey questionnaire, which the inhabitants of Koroška have filled in. With that questionnaire we wanted to find out, which banking services inhabitants in this region use and which criteria are important, when they choose a bank.
Ključne besede:bank, banking system, banking services, criteria for choosing a bank, clients satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici