| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UVAJANJE NOVEGA IZDELKA NA TRG
Avtorji:ID Dobravc Keše, Jelka (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Dobravc_Kese_Jelka_2016.pdf (1,38 MB)
MD5: AB11C4D2A042EC297735A9CC84172592
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Tematika tega pisnega dela je uvajanje novega izdelka na trg kot odgovor organizacije (to je ekonomskega subjekta, ki nastopa na trgu s svojo ponudbo) na spreminjajoče se trende v okolju. V diplomskem delu, ki je razdeljen na tri poglavja, predstavimo pojem novega izdelka in pomen novih izdelkov za organizacije. Nadalje predstavimo pojem trendi v okolju organizacije in njihov vpliv na odločitve organizacije, kjer izpostavimo odločitve na področju izdelkov. Teoretično predstavimo pojma marketinški management izdelkov in management novih izdelkov. Teoretična izhodišča uporabimo na primeru konkretne organizacije, to je perutninske farme Dobravc, ki se ukvarja z vzrejo mladih kokoši (jarkic) ter rejo kokoši nesnic za proizvodnjo jajc. Osredotočimo se na ekološko naravnanost na področju pridelave v kmetijstvu, kjer je opazen naraščajoči trend tako števila organizacij s tem načinom pridelovanja kot tudi izdelkov, ki jih proizvajajo in ponujajo na trgu. To delovanje/ekološka naravnanost pa je odgovor organizacij na naraščajoči trend povpraševanja po teh, ekoloških izdelkih, na trgu.
Ključne besede:uvajanje novih izdelkov na trg, inovacije/novi izdelki, ekološka naravnanost, ekološko kmetovanje, perutnina
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Dobravc Keše]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58566 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:12326428 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VPZCIURT
Datum objave v DKUM:15.06.2016
Število ogledov:2123
Število prenosov:211
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INTRODUCTION OF A NEW PRODUCT TO THE MARKET
Opis:The theme of this paper work is the introduction of a new product to the market as a response of an organization (each economic entity which acts in the market with its supply) on the changing trends in the environment. In this thesis, which is divided into three chapters, we introduce the concept of a new product and the importance of new products for the organization. Furthermore, we present the concept of trends in the environment of the organization and their impact on the decisions of the organization, where the decisions based on products are highlighted. Theoretically we introduce the concept of the product management and the management of new products. Theoretical frameworks are used in the case of a specific organization, the poultry farm Dobravc, which is engaged with the rearing of young hens (pullets) and the rearing of laying hens to produce eggs. Here we focus on the ecological awareness in the field of production in agriculture, since there is a growing trend both in the number of organizations using this method of cultivation, as well as products they are manufacturing and offering to the market. This approach / ecological orientation is a response of the organizations on the upward trend in the demand for those organic products on the market.
Ključne besede:introduction of new products to the market, innovation/new products, ecological orientation, ecological farming, poultry


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici