| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPLIV RELIGIJE IN POSLOVNIH OBIČAJEV NA PROCES POGAJANJ PRI IZVOZU OPREME ZA ŽIVILSKO INDUSTRIJO
Avtorji:ID Šlebnik, Andrej (Avtor)
ID Lebe, Sonja Sibila (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kavkler, Alenka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Slebnik_Andrej_2016.pdf (1,84 MB)
MD5: 83D2B9F0501D5F9898D01A5804B941FE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen naloge je bil predstaviti vpliv religije in poslovnih običajev na proces pogajanj pri izvozu opreme za živilsko industrijo. Vsak gospodarski subjekt – podobno kot tudi vsak posameznik – se v svojem življenju in delovanju sreča z različnimi kulturami in religijami. Vsaka izmed njih ima svoj edinstven vpliv na potek procesov v določeni družbi, državi, na celini ali pa kar svetu kot celoti. Nekatere religije imajo močnejši vpliv, spet druge manjšega, odvisno od kulturnih značilnosti, vzgoje, zgodovine, vrednot, načel itd.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: kultura, religija, poslovni običaji, medkulturno komuniciranje, pogajanja, samooskrba s hrano, proizvodnja hrane, krščanstvo, islam, hinduizem
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Šlebnik
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58560 Novo okno
UDK:316.77
COBISS.SI-ID:12481820 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B3PJYMJE
Datum objave v DKUM:12.09.2016
Število ogledov:1378
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPACT OF RELIGION AND BUSINESS ETI-QUETTE ON THE NEGOTIATION PROCESS IN THE FOOD PROCESSING INDUSTRY
Opis:The purpose of this thesis is to present the impact of religion and business etiquette on negotiation processes within the food processing equipment industry. Each economic operator, as well as each individual, come across different cultures and religions at some point in their lives and each of those religions influences the course of processes in a certain society, country, continent and world as a whole in its unique way. Some religions have greater impact, others not so greater; it all depends on the cultural factors, education, history, values, principles, and so on.
Ključne besede:KEYWORDS: culture, religion, business etiquette, intercultural communication, negotia-tion self-sufficiency in food production, Catholicism, Islam, Hinduism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici