Naslov: | Primerjava marketinških strategij vodilnih plesno izobraževalnih institucij v EU |
---|
Avtorji: | Fröhlich, Tina (Avtor) Vukovič, Goran (Mentor) Več o mentorju...  |
---|
Datoteke: | MAG_Frohlich_Tina_2016.pdf (3,27 MB)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga (mb22) |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
---|
Opis: | Akademija za ples je mlada akademija, ki v slovenskem in tudi mednarodnem prostoru nima direktne konkurence. Ima edinstven študijski program 1. bolonjske stopnje, »Ples, koreografija«, katerega diplomanti pridobijo naziv diplomirani plesalec koreograf (VS) / diplomirana plesalka koreografinja (VS), raven VI/2.
Akademija se od svoje ustanovitve leta 2008 sooča s premajhnim vpisom študentov kljub temu, da ima atraktiven program, strokovne predavatelje in sodelavce, veliko praktičnega dela in tudi mednarodnega udejstvovanja.
V magistrskem delu smo ugotavljali kje so ključni razlogi za premajhno povpraševanje po pridobitvi formalne izobrazbe s plesnega področja v Sloveniji oz. za premajhen vpis potencialnih študentov. Zato smo v teoretičnem delu proučili področja izobraževanja, marketinga v izobraževanju in marketinških strategij, v raziskovalnem delu pa opravili raziskavo trga in analizo okolja. Raziskava trga je pokazala, da je zavedanje pomembnosti formalnega izobraževanja na področju plesa v slovenski plesni javnosti dobro, da ve kje lahko pridobi formalno plesno izobrazbo in kakšne so s pridobitvijo le-te možnosti za zaposlitev. Vendar pa smo ugotovili, da Akademija za ples nima zapisane marketinške strategije, ki bi ji lahko sledila in s tem povečala svojo prepoznavnost v širši javnosti. To potrjujejo tudi rezultati raziskave, ki kažejo na to, da je Akademija za ples premalo poznana širši slovenski javnosti, njene prednosti pa premalo izpostavljene.
Kot rešitev smo v poglavju Predlagane rešitve zapisali predlog marketinške strategije, ki bi Akademiji za ples prinesla večjo prepoznavnost, predvsem pa ji omogočila, da razvije svoj potencial. |
---|
Ključne besede: | - izobraževanje
- marketing v izobraževanju
- marketinška strategija |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
COBISS_ID: | 7603219  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:JJHWA6NY |
---|
Število ogledov: | 721 |
---|
Število prenosov: | 68 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |