| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Avtorji:ID Jurca, Boštjan (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jurca_Bostjan_2016.pdf (1,06 MB)
MD5: 5E90AF5105782D78D59B160D0C744605
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev. Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate. Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine: – metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Ključne besede:Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Jurca]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58250 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12467228 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VWWGLGWR
Datum objave v DKUM:05.09.2016
Število ogledov:1452
Število prenosov:148
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SALES PROMOTION IN COMPANY ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Opis:Sales promotion as an important instrument of marketing communications can contribute significantly to the realization of the companies' goals. Without such activities companies would nowadays have trouble surviving in the markets with severe competition, especially since the demand has shrunk considerably. Consumers are daily faced with large quantities of information from the producers and suppliers to which they react differently. The goal of every company, however, is to sell its products and make profit. They also want to retain existing customers, and to acquire new ones. Companies must continually look for new ways to attract the attention of its target group members and to maintain the communication with them. Efficient marketing communications planning, part of which is also the appropriate choice of sales promotion methods, can bring the wanted results. The methods of sales promotion discussed in the thesis are oriented at three target groups: – consumers oriented sales promotion – trade oriented sales promotion – company’s own staff oriented sales promotion The key factors of successful and efficient planning and execution of sales promotion activities are: choosing the target group, identifying the goals, choosing the means and methods of sales promotion. At the end it is also necessary to evaluate the achieved results.
Ključne besede:Marketing communications, goals of marketing communications, sales promotion, methods of sales promotion, competition, Alterna Distribucija.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici