| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:MANAGERSKI VIDIKI RAZLIČNIH NAČINOV OSVAJANJA TUJIH TRGOV - PRIMER PODJETJA X
Authors:ID Snežič, Iztok (Author)
ID Uršič, Duško (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf VS_Snezic_Iztok_2016.pdf (660,71 KB)
MD5: D8E5E78A653A18231F156DC564522DB7
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:Namen diplomske naloge je bil raziskati možne načine vstopa na tuje trge. Glede na dosedanje izkušnje, predvsem pa na zmogljivosti in omejitve podjetja ter ravnanje tekmecev smo želeli izpostaviti več načinov vstopa in med njimi poiskati najbolj primernega. Pojasnil sem tudi namen tržnih raziskav in definirati ciljno tržišče Podjetja X. Pregledali smo glavne značilnosti, prednosti in slabosti sistema joint venture, kjer gre za združevanje podjetij. Opredelili smo razloge, zakaj za naše Podjetje X to ne bi bila najbolj optimalna izbira v tem trenutku. Opisali smo strategijo kadrovanja, vzpostavljanja celotnega sistema podjetja in opredelili povezave in sodelovanje z matičnim podjetjem. Na podlagi izračunov in predvidenih finančnih projekcij, ki temeljijo tako na preteklih bogatih izkušnjah, kot na raziskavi Poljskega tržišča podajamo sklep o odločitvi za managersko strategijo, ki bi bila najbolj primerna za vstop na novo tržišče. V času gospodarske rasti smo bili mnogo bolj optimistični in omejitev ter tveganj je bilo manj, tako da bi se v tistem času verjetno odločili za drugačen način vstopa. Verjetno bi se zavzeli za ustanovitev lastnega podjetja, brez predhodnega predstavništva. V primeru, da bi našli podjetje z enako strategijo in kulturo, pa bi predlagali združitev ali pa nakup večinskega dela tega podjetja. Smatramo, da je analiza trga pomembna za ugotavljanje profitabilnosti na tujem trgu, vendar je pomembno vprašanje, v katerem časovnem obdobju je raziskava opravljena. Svetovna gospodarska kriza je odličen primer. Predstavnik lahko skrbi za majhne posle in odpira vrata velikim. Zato smo se odločili za predstavnika, katerega bomo kar se da podprli finančno, z know-howom, z vso fleksibilnostjo in pripravljenostjo, kar jo premoremo. Predvidevamo, da bomo uspeli in da bomo dosegali dolgoročni profit. Glede na razmere čez dve leti se bomo pa odločili, ali gremo s predstavnikom na čelu ustanoviti samostojno podjetje, ki bo kupovalo in prodajalo material za svoje ime in svoj račun ter imelo lastno proizvodnjo. Prepričani smo, da je način vstopa, ki smo ga izbrali, prava odločitev v danih okoliščinah, saj odpira vrata na nov trg z razmeroma nizkimi stroški in takojšnjimi poslovnimi rezultati, medtem ko imamo osnovo za ustanovitev lastnega podjetja po že uspešnem ključu
Keywords:tuji trgi, joint venture, predstavništvo, ustanovitev lastnega podjetja, agent
Place of publishing:Maribor
Publisher:[I. Snežič]
Year of publishing:2016
PID:20.500.12556/DKUM-58133 New window
UDC:005
COBISS.SI-ID:12466972 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5LCWRINP
Publication date in DKUM:05.09.2016
Views:1253
Downloads:125
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:EPF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Title:MANAGEMENT ASPECTS OF DIFFERENT WAYS OF CONQUERING FOREIGN MARKETS IN THE CASE OF COMPANY X
Abstract:The purpose of my work was to show the different managerial aspects of entering the foreign markets. World economic crisis showed us, that it is better to be careful and to enter wisely with as low costs as possible. Before the crisis we would do it differently.
Keywords:foreign markets, agent, joint venture, establishing own company


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica