| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJAVA UPRAVLJANJA S TERJATVAMI V DOMAČEM IN V MEDNARODNEM PODJETJU
Avtorji:Ranca, Mateja (Avtor)
Zbašnik, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Mumel, Damijan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Ranca_Mateja_2016.pdf (1,24 MB)
MD5: 05B303402B9B5DF82862BE85E86D8CE0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Upravljanje s terjatvami je pomemben proces v vsakem podjetju, saj vpliva na likvidnost podjetja. Proces upravljanja s terjatvami je v vsakem podjetju zastavljen nekoliko drugače in je odvisen od značilnosti podjetja in okolja, v katerem to podjetje posluje. Zagotavljanje poplačila terjatev je zmeraj veljalo za občutljivo opravilo, pri katerem so potrebna posebna znanja za doseganje želenih rezultatov. V nalogi sem osvetlila postopek upravljanja s terjatvami v dveh podjetjih, ki poslujeta v enakem poslovnem okolju, vendar imata različen pristop k reševanju problema. Predstavljeni so finančni učinki postopkov upravljanja s terjatvami in njihove posledice na likvidnost obeh podjetij. Problem upravljanja s terjatvami vpliva na več področij poslovanja v podjetju, saj ima vpliv na odnose s kupci, posledično tudi na odnose z dobavitelji in druga področja poslovanja. Posledice postopka upravljanja s terjatvami so težje merljive kot učinki, ki jih ima na finančno sliko v podjetju.
Ključne besede:terjatve, izterjava dolgov, plačila, plačilna sposobnost, sodna izvršba, boniteta, komuniciranje, denarna sredstva, obveznosti, plačilna nedisciplina, likvidnost
Leto izida:2016
Založnik:[M. Ranca]
Izvor:Maribor
UDK:339.7
COBISS_ID:12420124 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YTLKTBUL
Število ogledov:790
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARISON OF MANAGEMENT PROCEDURES WITH CLAIMS IN THE DOMESTIC AND INTERNATIONAL COMPANY
Opis:Management of claims operation is an important process in every company due to its influence on liquidity. Management of claims operations is differnet in every company and depends on characteristics of business environment in which that company operates. Ensuring of debt recovery has always been considered a very delicate task which requires special knowledgement for acheaving desired results. In the research a debt recovery process is compared in two companies that operate in the same bussiness environment, but have different aproach to solving the problem. Financial effects and the consequences of these processes on liquidity are shown for both comapanies. The problem of claims management opreation effects not only financial area, but several other business areas of a company. It has an impact on the relations with customers, consequently relations with suppliers and many other areas of which the effects are more difficult to measure.
Ključne besede:claims, debt recovery, payments, solvecy, court execution, credit rating, communication, cash laibilities, payables, payment discipline, liquidity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici