| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Poznavanje kolesa kot prevoznega sredstva v 5. razredu osnovne šole
Avtorji:Nemec, Nejc (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Rajšp, Martina (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Nemec_Nejc_2016.pdf (2,06 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo Poznavanje kolesa kot prevoznega sredstva v 5. razredu osnovne šole je sestavljeno iz dveh delov – teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo kolo kot prevozno sredstvo, zgodovino kolesa, njegove sestavne dele, vrste koles, obvezno in dodatno opremo koles, podajamo pa tudi kriterije, ki jih je potrebno ob nakupu kolesa upoštevati, nasvete, kako kolo vzdrževati in kako se z njim voziti. Analizirali smo učni načrt za pouk naravoslovja in tehnike v petem razredu s stališča koles in ugotovili, da čeprav v tem razredu učenci opravljajo kolesarski izpit, te vsebine v učni načrt niso zajete. Pregledali in analizirali smo tudi učbenike za pouk naravoslovja in tehnike v četrtem in petem razredu osnovne šole ter opisali postopek pridobitve kolesarskega izpita za učence. V empiričnem delu predstavljamo rezultate empirične raziskave, ki smo jo izpeljali na vzorcu sto dvanajstih petošolcev iz Murske Sobote, ki v letu 2014 opravljajo kolesarski izpit. Ugotovili smo, da imajo anketirani visoko znanje o kolesih in varnem vključevanju z njimi v promet ter da tako ravnajo tudi v praksi.
Ključne besede:promet, kolo, osnovna šola, peti razred, znanje o kolesih, ravnanje s kolesi
Leto izida:2016
Založnik:[N. Nemec]
Izvor:Maribor
UDK:372.3:629.322(043.2)
COBISS_ID:22220296 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:80MZ3MEP
Število ogledov:961
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Knowledge of Bicycles Used as a Means of Transport in the 5th Grade of Elementary School
Opis:The master’s thesis Knowledge of Bicycles Used as a Means of Transport in the 5th Grade of Elementary School is comprised of the theoretical and empirical part. In the theoretical part we present in detail the bicycle as a means of transportation, the history of the bicycle, its components, various types of bicycles, mandatory and optional equipment and also offer criteria that is to be taken into consideration when buying a bicycle and advices on how to maintain and ride it. We have analysed the curriculum for the teaching of natural sciences and technology in the fifth grade from the standpoint of bicycles and found that although students take a cycling exam, this content is not covered in the curriculum. We also examined and analysed the textbooks for the teaching of natural sciences and technology in the 4th and 5th grade of elementary school and described the process how students get their cycling licence. In the empirical part we present the results of the empirical research we carried out on the sample of a hundred and twelve 5th graders from Murska Sobota that have taken a bicycling exam in 2014. We found that the survey participants have high knowledge about bicycles and safe traffic integration and that they also use it in practise.
Ključne besede:traffic, bicycle, elementary school, 5fth grade, bicycle knowledge, bicycle handling


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici