Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Improvizacijska igra predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Pucko, Jasmina
(Avtor)
ID
Šinko, Sabina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pucko_Jasmina_2016.pdf
(2,96 MB)
MD5: B1899FCF3D4237825C55611CF78FB715
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Pričujoče diplomsko delo predstavlja teorijo igre predšolskega otroka ter vrste otroške igre. Podrobneje smo opredelili simbolno igro, preko katere smo prišli do gledališča in simbolne igre v njem, kot prvih zametkov gledališča. Opredelili smo pomen in pojem prostora ter časa v predšolskem obdobju ter improvizacijo kot uvod v gledališke dejavnosti.
Ključne besede:
igra predšolskega otroka
,
simbolna igra
,
gledališka igra
,
otrok
,
improvizacijska igra.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Pucko]
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/DKUM-57842
UDK:
792.25-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
22166280
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:8XLCIBAF
Datum objave v DKUM:
06.05.2016
Število ogledov:
1389
Število prenosov:
218
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Drama Games for Preschool Children
Opis:
The present thesis first elaborates on the theory behind preschool play and different types of child play. The author presents symbolic play in more detail, focusing especially on theatrical symbolic play as the first instance of theatre. In the second part of the thesis, the meaning and notion of time and space in preschool age are defined, followed by the presentation of improvisation as an introduction into drama activities.
Ključne besede:
preschool play
,
symbolic play
,
pretend play
,
drama games
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj