| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Problemski pristop obravnave izbranih besedilnih vrst pri jezikovnem pouku v osnovni šoli
Avtorji:Babič, Olena (Avtor)
Pulko, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Babic_Olena_2016.pdf (3,85 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V sodobnem času, ko si družba zastavlja vedno nove cilje in način življenja postaja vse bolj dinamičen, je smiselno, da sta poučevanje in učenje usmerjena v prihodnost. Prorlemski pouk je, glede na številne prednosti, eden od učinkovitejših načinov poučevanja in učenja in se razlikuje od tradicionalnega. Izvedba problemskega pouka v praksi, pri obravnavi izbrane besedilne vrste (intervjuja) pri jezikovnem pouku slovenščine v 8. razredu osnovne šole, je bila usmerjens k ugotovitvi ali je problemski pouk primerna oblika pouka v osnovni šoli, s katero dosežemo zastavljene vzgojno-izobraževalne cilje. Na začetku magistrskega dela so predstavljena teoretična izhodišča osrednje problematike, nadalje pa je predstavljena raziskava (analiza poteka učnih ur in izdelkov učencev), katere rezultati so pokazali, da je problemski pouk primerna in učinkovita oblika dela v osnovni šoli, s katero dosežemo zastavljene vzgojno-izobraževalne cilje.
Ključne besede:slovenščina, jezikovni pouk, problemski pristop, učenec, učitelj, problemska situacija.
Leto izida:2016
Založnik:[O. Babič]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:811.163.6(043.2)
COBISS_ID:22099464 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BBSEVKLW
Število ogledov:736
Število prenosov:238
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Problem-solving approach in the discussion of selected text in primary school language teaching
Opis:Nowadays, as our society aims for a new every day and our becoming increasingly dynamic, it makes sense for teaching and learning to be future-orieted. In light of all its advantages, problem-based learning is one of the most effective ways of teaching and differs significantly from traditional methods. The objective of our practical implementation of problem-based learning, wich tackled a specific type of text (interview) within the context of elementary school 8th grade Slovene, was to determine whether the method of problem-based learning was appropriate for elementary school and useful in the achievement of educational goals. The initial sections of the present masters thesis present a theoretic basis for the matter at hand; this is followed by the presentation of our study (analysis of school periods of Slovene and the students work), the results of which show that problem-based learning is indeed appropriate and effective in elementary-school education and that it allows us to achieve our aducational goals.
Ključne besede:Slovene, language education, problem-based learning, student, teacher, problem-base.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici