Naslov: | MEHKE VEŠČINE Z VIDIKA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV |
---|
Avtorji: | ID Krajnc, Kaja (Avtor) ID Pšunder, Mateja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Krajnc_Kaja_2016.pdf (2,72 MB) MD5: 84DDB2F06F613A21229356D42EB8D6CA
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | V diplomski nalogi smo raziskovali mehke veščine z vidika osnovnošolskih učiteljev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili kompetence in veščine, nato pa smo se podrobneje osredotočili na mehke veščine. Pojasnili smo razliko med mehkimi in trdimi veščinami, ugotavljali zakaj in katere mehke veščine so pomembne ter kje jih je mogoče pridobiti. Proučili smo učiteljevo vlogo v sodobni šoli in kompetence, ki so pomembne v pedagoškem poklicu, ter predstavili nekaj mehkih veščin, ki jih učitelji potrebujejo pri svojem delu. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 206 osnovnošolskih učiteljev. Zanimalo nas je, kako učitelji ocenjujejo pomembnost mehkih veščin v pedagoškem poklicu, lasten razvoj in pridobivanje mehkih veščin ter vključevanje mehkih veščin v pouk in spodbujanje njihovega razvoja pri učencih. Ugotovili smo, da so učiteljem pri delu pomembne tako trde kot tudi mehke veščine. Učitelji so ocenjevali pomembnost in sedanjo ter želeno razvitost naslednjih skupin mehkih veščin: komunikacije, timskega dela, ustvarjalnega in kritičnega mišljenja, reševanja problemov, vseživljenjskega učenja in upravljanja z informacijami, upravljanja s časom, prilagodljivosti ter vodenja. Ocenili so, da so navedene mehke veščine precej pomembne pri pedagoškem delu, da so pri njih od delno do kar dobro razvite in da bi jih večino želeli izpopolniti. Učitelji so izrazili, da so mehke veščine najbolj pridobili z izkušnjami na delovnem mestu in izven službe (s samoizobraževanjem, članstvom v društvih …), najmanj pa na fakulteti med študijem. Glede na ocene učiteljev smo ugotovili, da ti v precejšnji meri vključujejo mehke veščine v pouk in jih spodbujajo pri učencih. |
---|
Ključne besede: | kompetence, veščine, mehke veščine, učitelji, osnovna šola |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Krajnc] |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-57711  |
---|
UDK: | 37.091.321:005.336.2(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22095880  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:MSI6DLLA |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.04.2016 |
---|
Število ogledov: | 3351 |
---|
Število prenosov: | 432 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |