| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv kontrolne enote in modela zgorevanja na tranzietno delovanje motorja
Avtorji:ID Cvikl, Aleš (Avtor)
ID Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Hribernik, Aleš (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Cvikl_Ales_2016.pdf (3,38 MB)
MD5: 3286E1D0C16BD36648143AF06C074850
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Ena izmed glavnih težav osebnega dizelskega vozila so emisije in prav na tem področju se v bližnji prihodnosti obetajo morebitne spremembe. Zaradi visokih stroškov razvoja novih sistemov je sprva smiselno preveriti možnost zmanjšanja emisij zgolj s kontrolno enoto motorja. Tako je glavna ideja magistrskega dela prikaz izboljšanja izpusta emisij NOx pri hladnem zagonu, kjer je pretvorba emisij zaradi nizke temperature katalizatorja najslabša. Prikazano je, da lahko z zamikom vbrizga in vbrizganjem ogljikovodikov pred katalizator zmanjšamo izpust NOx pri hladnem zagonu z zgolj nekoliko povišano porabo goriva.
Ključne besede:EGR, emisije, SCR, UREA, NEDC, NOx
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Cvikl]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57612 Novo okno
UDK:621.436.068.7(043.2)
COBISS.SI-ID:19549462 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:11ONTACB
Datum objave v DKUM:31.03.2016
Število ogledov:1089
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of engine control unit and combustion model on transient behavior of engine
Opis:One of the main issues of diesel passenger car are emissions and in the near future a lot of changes are expected in this area. Due to high costs of developing new systems it makes sense to investigate possibility to reduce emissions only with modifications of engine control unit. The main idea of the thesis is to show improvement of NOx emissions during cold start, where conversion is not sufficient due to low temperature of catalyst. It is shown that with injection delay and injection of hydrocarbons before catalyst it is possible to reduce NOx emission with slightly increased fuel consumption.
Ključne besede:EGR, emissions, SCR, URE, NEDC, NOx


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici