| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:IZDELAVA POROČIL ZA SPREMLJANJE POSLOVANJA V SAP ERP
Avtorji:Jurkić, Anita (Avtor)
Pucihar, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Lenart, Gregor (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Jurkic_Anita_2016.pdf (3,21 MB)
MD5: 0383D1BADE33029937EAEA6697566AF0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomsko delo obravnava celovit informacijski sistem SAP ERP za izdelavo poročil v zavarovalnici X, podružnici v Sloveniji. Dober informacijski sistem je pomemben za spremljanje poslovanja, sprejemanje poslovnih odločitev, nadaljnji razvoj zavarovalnice ter poročanje poslovnim partnerjem in zunanjim institucijam za nadzor. V teoretičnem delu so opisani informacijski sistem, direktorski informacijski sistem ter njuna vloga v poslovanju. Poleg tega sta zajeta opis poslovnih poročil in predstavitev ključnih kazalnikov poslovanja zavarovalnice. Ker je diplomsko delo osredotočeno na prenovo programske rešitve v okolju SAP ERP, so predstavljeni tudi nekateri osnovni pojmi programske in strojne opreme ter podatkovna baza, iz katere črpamo podatke za pridobitev informacij o poslovanju organizacije. V empiričnem delu je preizkušena obstoječa programska rešitev v praksi, nato sledita dva intervjuja z direktorjem zavarovalnice. Analizirano je problemsko stanje in predlagana je ustrezna programska rešitev. Glavni problemi so počasno pridobivanje podatkov iz sistema, nefleksibilnost programa in nezmožnost vizualizacije podatkov. Po preučeni literaturi je bila podana programska rešitev, ki bi ustrezala potrebam in zahtevam direktorja, ter preizkušeno orodje za poročanje v okolju programske rešitve SAP ERP. Ugotovljeno je bilo, da bi s prenovo programske rešitve prihranili veliko časa, direktor pa bi lahko poslovanje zavarovalnice spremljal neposredno iz pisarne v obliki grafikonov. Poslovanje bi lahko spremljal tudi neodvisno od lokacije in časa s katere koli mobilne naprave. Aktuarji bi hitreje pridobivali podatke in enostavneje kreirali poslovna poročila v istem orodju kot bi ga uporabljal direktor zavarovalnice.
Ključne besede:poslovno poročilo, celovita programska rešitev SAP, SAP HANA, informacijski sistem, zavarovalnica
Leto izida:2016
Izvor:Maribor
COBISS_ID:7543571 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AXI70ZST
Število ogledov:1091
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT OF BUSINESS REPORTS WITHIN SAP ERP
Opis:This diploma thesis deals with a comprehensive SAP ERP information system for the elaboration of reports in a Slovenian branch of the X insurance company. A good information system is important for monitoring operations, making business decisions, the further development of the insurance company and reporting to business partners and external control agencies. The theoretical part focuses on the information system, the management information system and their role in the operations. The theoretical part also includes the description of business reports and a presentation of key indicators of insurance company operation. Since the diploma thesis is focused on the renovation of software solutions in the SAP ERP environment, we also defined some of the basic concepts of hardware and software, and described the database from which we obtained information on the operations of the organisation. In the empirical part, we tested the existing software solutions in practice and carried out two interviews with the insurance company managing director. We analysed the problem and attempted to find an appropriate software solution. The main problem was slow data generation from the system, programme inflexibility and a lack of data visualisation. We studied the literature and came up with a software solution that could meet the needs and demands of the managing director; afterwards we tested the tool for reporting in the environment of the SAP ERP software solution. We established that the renewal of a software solution saves a lot of time; furthermore the managing director is able to monitor operations directly from the office in the form of graphs. The operations can also be monitored independently of location and time using any mobile devices. The actuaries can quickly and easily acquire data and create business reports with the same tool as used by the managing director of the insurance company.
Ključne besede:annual report, SAP enterprise resource planning, SAP HANA, information system, insurance company


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici