Naslov: | Poslovno komuniciranje v odvetništvu |
---|
Avtorji: | ID Rems, Mojca (Avtor) ID Ferjan, Marko (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Rems_Mojca_2016.pdf (1,67 MB) MD5: 9ADF9743B1B5478A5ED4814F82A69E22
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo/naloga |
---|
Organizacija: | FOV - Fakulteta za organizacijske vede
|
---|
Opis: | Pri vsakodnevnem stiku z ljudmi, tako v poslovnem kot tudi v bolj sproščenem okolju, je zunanji videz ena izmed najbolj opaženih dimenzij komunikacije posameznika, na podlagi katere si ljudje pogosto v veliki meri izoblikujejo mnenje o nas. S pomočjo urejenega zunanjega videza in ustreznih komunikacijskih veščin lahko posameznik naredi na sogovornika pozitiven prvi vtis, zato predvidevamo, da ustrezna uporaba poslovne komunikacije posamezniku prinaša poslovno prednost tudi na področju odvetništva. Učinkovita osebna podoba pa lahko služi kot močno orodje osebnega marketinga in odvetniku predstavlja prednost pred konkurenco.
Po naših predvidevanjih so odvetniki, ki imajo urejen zunanji videz in pravilno uporabljajo komunikacijske veščine, po mnenju njihovih strank tudi bolj uspešni in uživajo večji ugled. Stranka, ki ima o odvetniku dobro mnenje, pa bo z večjo verjetnostjo le-tega tudi izbrala za sklenitev mandatnega razmerja. Namen diplomskega dela je bilo tako določiti, kakšna je jakost stopnje povezanosti med uspešnostjo odvetnika in njegovim zunanjim videzom, njegovimi komunikacijskimi veščinami, prvim vtisom, ki ga naredi na stranko, priporočilom znancev ter ugledom odvetnika. V teoretičnem delu smo raziskali in predstavili poslovno komunikacijo s poudarkom na področju odvetništva, v praktičnem delu pa smo z metodo anketiranja ugotovili, kakšno je mnenje strank o odvetnikih, ki so jih zastopali. Anketiranci oz. stranke so na podlagi subjektivnega mnenja ocenjevali zunanji videz, komunikacijske veščine, uspešnost, ugled, itd. odvetnikov, ki so jih zastopali. Podatke pridobljene z anketo smo statistično obdelali in z metodo Pearsonovega koeficienta korelacije določili stopnjo povezanosti med preučevanimi spremenljivkami.
Naša raziskava je pokazala, da obstaja povezanost med uspešnostjo odvetnika in njegovim zunanjim videzom ter tudi njegovimi komunikacijskimi veščinami. Stranka torej odvetnika, ki je urejen in ima primeren nastop, smatra za bolj uspešnega. Odvetnik, ki upošteva pravila dobre poslovne komunikacije, bo tako prepričal večje število strank v sklenitev mandatnega razmerja z njim. Hkrati smo ugotovili, da je kar 90,4% anketiranih o odvetniku prejelo priporočilo od znancev. Vendar smo prišli do zaključka, da obstaja večja povezanost med uspešnostjo odvetnika in priporočili, ki bi jih stranke podale svojim znancem, kot priporočili, ki so jih prejele same. To nakazuje na to, da si vsaka stranka izoblikuje svoje mnenje o odvetniku, še večji pomen pa tako pridobi prvi vtis, ki ga odvetnik naredi na stranko. In sicer lahko s pomočjo efekta domin z učinkovitim nastopom poleg vseh obstoječih strank vsaj delno prepriča tudi potencialne stranke. Da bo pri tem uspešen, pa je potrebna ustrezna osebna podoba, kombinacija urejenega zunanjega videza in ustreznih komunikacijskih veščin, ki odvetniku predstavlja pomembno marketinško orodje. |
---|
Ključne besede: | poslovno komuniciranje, odvetništvo, uspešnost odvetnika, zunanji videz, komunikacijske veščine |
---|
Kraj izida: | Kranj |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-57367  |
---|
COBISS.SI-ID: | 7594259  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:5GS8XOO5 |
---|
Datum objave v DKUM: | 27.05.2016 |
---|
Število ogledov: | 2050 |
---|
Število prenosov: | 139 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FOV
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |