| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji
Avtorji:ID Babenko, Danijela (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Babenko_Danijela_2016.pdf (2,18 MB)
MD5: 2C0051A3B3B61CEE2B38C6ADE1BACBE6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen magistrske naloge je bil proučiti dejavnike, ki vplivajo na nakup mlečnih prehrambnih izdelkov, in ugotoviti, kateri dejavniki so pri slovenskih porabnikih in njihovih nakupnih odločitvah, najpomembnejši. V teoretičnem delu magistrske naloge je s pomočjo teoretičnih izhodišč obravnavanih avtorjev domače in tuje literature predstavljeno nakupno odločanje porabnikov, nakupni proces, dejavniki in vrste nakupnega odločanja ter podrobneje več dejavnikov, ki vplivajo na odločitve o nakupu prehrambnih izdelkov. V praktičnem delu magistrske naloge je bila izvedena raziskava dejavnikov nakupa mlečnih prehrambnih izdelkov v Sloveniji. Rezultati raziskave so podali vplogled v preference porabnikov, njihove poglede, stališča in vrednote glede obravnavane tematike. Proučevanje porabnikov in nakupnih dejavnikov bi moralo ponudnikom predstavljati pomembno izhodišče pri oblikovanju njihovih trženjskih strategij. Le poznavanje porabnika lahko vodi podjetje do doseganja ključnih ciljev. Porabniku je potrebno ponuditi, kar želi in potrebuje, sicer bo odšel h konkurenci, pridobiti porabnika nazaj pa je veliko dražje in težje kakor ga obdržati.
Ključne besede:dejavniki nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, vrste nakupnega odločanja, porabnik, domači in tuji mlečni prehrambni izdelki, kakovost in cena izdelka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Babenko]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57351 Novo okno
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:12263708 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3JFA0PUV
Datum objave v DKUM:14.04.2016
Število ogledov:1950
Število prenosov:378
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of factors of purchasing dairy products in Slovenia
Opis:The aim of the Master’s thesis was to study the factors which influence the purchase of dairy products and to establish which factors play the most important role in the purchase decisions of Slovene consumers. The theoretical part of the thesis presents, with the help of the theoretical platforms of considered domestic and foreign literature authors, consumers’ purchase decision, purchase process, factors and types of purchase decision. It also presents in detail several factors which affect the decisions of food products purchase. The practical part of the thesis includes the survey on the factors of dairy products purchase in Slovenia. The results of the survey reveal the preferences of consumers, their views, opinions and values about the subject matter. The studies of the consumers and purchase factors should be considered as an important basis for providers when designing their marketing strategies. Only the perception of consumers can lead a company to achieving key goals. Consumers must be offered what they desire and need otherwise they will go to competition. Getting them back is much more expensive and harder than holding on to them.
Ključne besede:factors of purchase decision, process of purchase decision, types of purchase decision, consumer, domestic and foreign dairy products, the quality of a product, the price of a product


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici