| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:MODELIRANJE PROCESOV SERVISNE LOGISTIKE V FUNKCIJI RACIONALNEGA VZDRŽEVANJA ŽELEZNIŠKIH POTNIŠKIH VLEČNIH VOZIL NA SLOVENSKIH ŽELEZNICAH
Avtorji:ID Pevec, Ludvik (Avtor)
ID Zelenika, Ratko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Sever, Drago (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Pevec_Ludvik_2016.pdf (2,55 MB)
MD5: EFB719FC99FCE69EF7168D65A86A688D
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Zapletena gospodarska situacija v preteklem obdobju je vplivala tudi na železniški promet v celoti, ki je stagniral, kar se je odražalo tudi v Republiki Sloveniji; hkrati pa se je v podobnem položaju znašla tudi vzdrževalna dejavnost železniških vozil. Edina družba za vzdrževanje železniških vozil na področju RS, ki deluje v okviru Slovenskih železnic je kar v 90% dela vezana na nacionalnega železniškega operaterja, kar prinaša določene prednosti, predvsem zagotovljen obseg dela, hkrati pa tudi pomanjkljivost, kot neambicioznost v razvoju, tehnološko zaostajanje, neracionalno poslovanje, zato bo morala družba v prihodnosti bistveno spremeniti in optimizirati način poslovanja na vseh segmentih, da bo lahko ohranila prevladujoč položaj na področju vzdrževanja železniških vozil. Na Slovenskih železnicah se je izvedla reorganizacija celotnega poslovnega sistema, v osnovi se je organizacija prilagodila v skladu z evropskimi direktivami in zakonodajo in hkrati tudi s potrebami in specifiko prometnega in logističnega sistema Republike Slovenije, kar se posledično izkazuje v novih odvisnih družbah in njihovih povezavah. Glede na trenutno politiko vlade RS in zakonodajo naj bi v prihodnosti ostala železniška infrastruktura še naprej v 100% državni lasti, ostale družbe pa bi se lahko delno, ali tudi v celoti privatizirale. Te spremembe imajo in bodo imele odločilen vpliv v vzdrževalni dejavnosti železniških vozil in servisni logistiki, ki ni optimalna, ter prilagojena trenutnim in prihodnjim razmeram na trgu železniških storitev. Družbe, ki izvajajo železniški transport, iščejo najugodnejši način vzdrževanja za svoja vozila, tako že prihaja do velikega pritiska na optimizacijo vzdrževanja železniških vozil, servisno logistiko in s tem posledično na trenutno edinega vzdrževalca železniških vozil. Zaostrene razmere na trgu železniških storitev v RS pomenijo za edinega vzdrževalca železniških vozil prilagajanje tržnim razmeram in tudi poslovne priložnosti, saj lahko nudi svoje storitve vzdrževanja železniških vozil novim operaterjih železniških prevozov, na javni železniški infrastrukturi RS. Družba za vzdrževanje železniških vozil, ki deluje v okviru SŽ se prilagaja prihodnjim pogojem delovanja, to pa pomeni znotraj družbe prenovo poslovnih procesov, kar pomeni, izboljšati organizacijo na vseh področjih, zvišanje tehnološkega nivoja znanja in dela, kadrovsko prestrukturiranje, tržna preusmeritev in optimizacija logističnih procesov, prenova nabavnih procesov, predvsem pa je potrebno odpraviti najbolj pereč problem, ki je posledica več faktorjev, to pa je podaljševanje normiranih stojnih časov železniških vozil v rednih servisnih pregledih, kar posledično pomeni, manjšo razpoložljivost vozil v prometu in manj prihodkov. To problematiko je potrebno podrobno analizirati in jo reševati po delih s formiranjem modela servisne logistike železniških potniških vlečnih vozil, s pomočjo katerega bo mogoče ugotoviti bistvene dejavnike, ki vplivajo na čas zadrževanja železniških potniških vozil v servisnih pregledih, predvideti možne scenarije, ter podati rešitve z določeno mero verjetnosti. Kot rezultat raziskovanja je nastal model servisne logistike železniških potniških vlečnih vozil, ki omogoča analizo vpliva vseh ključnih dejavnikov (elementov) v procesu proizvodnje rednih planiranih servisnih storitve vzdrževanja železniških potniških vlečnih vozil, ki je bil verificiran in ga je pod določenimi pogoji mogoče uporabiti tudi pri vzdrževanju drugih vrste železniških vozil.
Ključne besede:servisna logistika, racionalno vzdrževanje železniških vozil, železniška potniška vlečna vozila, servisiranje železniških vlečnih vozil, elementi modela servisne logistike, model servisne logistike.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Pevec]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57305 Novo okno
UDK:625.11:656.2(043.2)
COBISS.SI-ID:19810326 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9F8GDVYT
Datum objave v DKUM:16.09.2016
Število ogledov:1478
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Modeling service logistics function rational maintenance of passenger rail vehicles towed at the Slovenian railways
Opis:Difficult situation in the railway had an impact also the main national railway operator, and consequently is in a similar situation faced the maintenanceactivity of railway vehicles. The only amd main maintener of railway vehicles in 90% of the boind on the national operator, which bging some positive effects, but in this situation a major weaknees, will have in the future to amend its business and to find additional work in order to exist, particulary in new customer, who are the operators of raiways, which are and will appear on the public railway infrastructure of Republic Slovenia, in particular, to optimize its business in all segments. The Slovenian Railways carried out at reorganization of the entire system, basically adapta the organization in accordance with the European directives and legislation, which in turn makes the reorganization and creation oh holding structure with three indipemdant companies, infrastructure, freight traffic and passenger traffic. In the future, the infrastructure would remain 100% state-owned, the other parts should be privatized or, partialy privatized. These majorchanges will have a decisive influence in the maintenance activities of railway vehicles and logistics service, which is not optimal and adapted to the current market conditionsof service. Company, which will be implemented passenger or freight will bo looking for the best way to maintain vehicle, so there will be great pressure on the optimization of maintenance ofrailway vehicles, service logistics and consequently the currently the only maker of rail vehicles, which is irrational, technology not adequate, it is inflexible and it need renovation of business process. Separation of onfrastructure from the rest of the Slovenian Railways (operators) consequent to allow the same conditions to other rail transport operators. New market conditions of service constitute the maker of rail vehicles in Slovenia adapt t omarket conditions and new customers maintenance service of railway vehicles. To easy transition to the market conditions are now railway workshop adaptable to future operating conditions and this company mentioned within business process reengineering, to improve the organization in all areas, to increase the level of technological knowledge and work, staff restructuring, market renovation and logistics processes renovation, procurement processes, and thereby achive a comparable level of service developed in Europe, but this way is limited to internal factors, it is useful and necessary to look at the broader issues and using the model of logistics service towing passenger vehicle, a topic analyzed in other aspects and to anticipate possible scenarios and to give a solution with some probability. As a result of the survey was created service logistics model that allows analysis of all relavant factors (elements) in the production process service maintenance passenger rail traction vehicles, as well as forecast scenarios of developtment and economic environment, which allows for greater flexibility and immediatea adjustment to the situation market, which is characteristic of modern high-tech companies, which produce transport in Europe.
Ključne besede:logistic service, rational maintenance of railway vehicles, service of railway passenger traction vehicles, selements of service logistic model, servicing of vehicles.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici