| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:REFLEKSIJA UČITELJEV RAZREDNEGA POUKA O IZVAJANJU IZKUŠENJSKEGA UČENJA IN POUČEVANJA IZVEN UČILNICE PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA
Avtorji:Korban Črnjavič, Maja (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Korban_Crnjavic_Maja_2016.pdf (2,00 MB)
MD5: 7A680EB4EB7F413249561CC9F7ED44C5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu opredeljujemo izkušenjsko učenje in poučevanje izven učilnice v skladu s konstruktivističnimi in humanističnimi izhodišči pouka v prenovljeni osnovni šoli pri predmetu spoznavanje okolja (SPO). Izkušenjsko učenje in poučevanje temelji na tem, da se učenci z lastno dejavnostjo in aktivnostjo neposredno naučijo učne vsebine, pri tem pa je bistveno predvsem to, da tako naučeno snov razumejo ter da pusti pri učencih dolgotrajnejši pečat na poti v življenje. V prvem, teoretičnem delu smo opredelili pojme, ki se pri proučevanju izkušenjskega učenja in poučevanja pojavljajo v strokovni literaturi, predstavili teorije učenja in značilnosti izkušenjskega učenja in poučevanja z vidika sodobne didaktike. Pomembna pozornost je namenjena dosedanjim spoznanjem o izkušenjskem učenju in poučevanju izven učilnice. V drugem, empiričnem delu magistrske naloge so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila izvedena na neslučajnostnem vzorcu učiteljev razrednega pouka in s katero smo pridobili potrebne podatke ter tako oblikovali refleksijo učiteljev razrednega pouka o izvajanju izkušenjskega učenja in poučevanja izven učilnice pri pouku SPO. Anketirani učitelji imajo do izkušenjskega učenja in poučevanja izven učilnice pri predmetu SPO pozitivno stališče, se pa pojavljajo določene ovire (pomanjkanje dodatnega učitelja – spremljevalca, zahtevnejša priprava na pouk, pomanjkanje finančnih sredstev, materiala in orodij za delo, varnost učencev, neprilagojen urnik). Spodbudno dejstvo, pridobljeno iz raziskave, kaže željo učiteljev po dodatnem strokovnem izobraževanju in izpopolnjevanju znanja o izkušenjskem učenju in poučevanju izven učilnice. Ugotovili smo, da učitelji vidijo pomen izkušenjskega učenja in poučevanja pri pouku SPO v aktivnosti učencev, ki dosegajo učne cilje oz. standarde znanj s spoznavanjem, ponavljanjem, poglabljanjem, z odkrivanjem, utrjevanjem, razširjanjem znanja na otrokom zanimiv način. Takšen način učenja je bistven za pridobivanje dolgotrajnega znanja.
Ključne besede:Izkušenjsko učenje, izkušenjsko poučevanje, pouk spoznavanja okolja, aktivnost učencev, neposredna izkušnja.
Leto izida:2016
Založnik:[M. Korban Črnjavič]
Izvor:V Mariboru
UDK:37.091.33-027.22:5(043.2)
COBISS_ID:21938696 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BDUB6AKZ
Število ogledov:2102
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CLASS TEACHERS' REFLECTION ON THE IMPLEMENTATION OF EXPERIENTIAL LEARNING AND TEACHING SUBJECT ENVIRONMENTAL SCIENCE OUTSIDE THE CLASSROOM
Opis:In this thesis we define experiential learning and teaching outside the classroom in accordance with classes based on the constructivist and humanist platform in a renewed elementary school at subject Environmental Science (ES). Experiential learning and teaching is based on the fact that students learn learning contents directly through their own activity. It is essential that the learned content is understood and this long-term knowledge follows students on their path in life. In the first theoretical part we define concepts that we come across when studying professional literature on experiential learning and teaching. We present learning theories and characteristics of experiential learning and teaching from modern didactics perspective. Significant attention is paid to the history of experiential learning and teaching outside the classroom. In the second empirical part of the master's thesis we present the results of empirical research, which was carried out on selected sample of primary school teachers and by which we obtained the information needed and thus formed a reflection of class teachers at subject ES. The interviewed teachers have a positive attitude towards experiential learning and teaching outside the classroom at subject Environmental Science. Nonetheless there are some obstacles (lack of additional teacher – with classes over 15 students, more demanding preparation for teaching, lack of financial resources, materials and tools for work, students’ safety, inappropriate schedule). Encouraging fact derived from our research demonstrates teachers’ interest for further professional training and upgrading their skills on experiential learning and teaching outside the classroom. We have found out that teachers see the importance of students’ activity in experiential learning and teaching Environmental Science classes. Thereby students achieve learning goals or standards of knowledge by learning, repetition, upgrading, discovering, consolidation and dissemination of knowledge in an exciting way for children. This method of learning is essential for obtaining long-term knowledge.
Ključne besede:Experiential learning, experiential teaching, subject Environmental Science, students' activity, direct experience.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici