| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza internega komuniciranja v izbranem podjetju
Avtorji:ID Plaskan, Alen (Avtor)
ID Gorenak, Irena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Mlaker Kač, Sonja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Plaskan_Alen_2016.pdf (1,02 MB)
MD5: 6E779CA960C7B78D462CFEC19B8B8C75
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Podjetja velikokrat prezrejo pomembnost internega komuniciranja, zlasti pri prehodu iz manjšega v srednja in velika podjetja. S pravilno usmerjeno interno komunikacijo in dobro postavljeno komunikacijsko klimo le-ta postanejo konkurenčnejša in uspešnejša ter lažje udejanjijo svoje vrednote, vizijo in cilje. Ker se zavedamo problema zapostavljenosti interne komunikacije pri rasti podjetja ter posledično zagotavljanja slabše komunikacijske klime, smo ocenili, da je vredno podrobneje raziskati izpostavljeni problem v izbranem podjetju. Predmet raziskave je interna komunikacija in komunikacijska klima v izbranem podjetju. Posebno pozornost smo namenili raziskavi kakovosti pretoka informacij, splošnim značilnostim komuniciranja v različnih smereh in ocenjevanju značilnosti komunikacijske klime. Analiza internih podatkov izbranega podjetja in izpolnjenih anketnih vprašalnikov lepo prikaže aktualno stanje internega komuniciranja in komunikacijske klime v izbranem podjetju. Na podlagi rezultatov smo izpostavili probleme in predložili njihove rešitve. Z njimi bi izboljšali interno komuniciranje, zastavili dobro podlago komuniciranja pri nadaljnji rasti podjetja in omogočili ugodno komunikacijsko klimo za delavce.
Ključne besede:interno komuniciranje, komunikacijska klima, vertikalno komuniciranje, horizontalno komuniciranje
Kraj izida:Celje
Založnik:[A. Plaskan]
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/DKUM-57055 Novo okno
UDK:005.57
COBISS.SI-ID:512749885 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LNGNOPXA
Datum objave v DKUM:11.02.2016
Število ogledov:1659
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of internal communication in choosen organization
Opis:Many times companies overlook the importance of internal communication, especially when they overgrow from small to medium or large company. With the right strategy of internal communication and communication climate, companies become more competitive, successful and they easier implement company’s values, visions and goals. Knowing that, if internal communication at company’s growth, consequently also communication climate, is neglected, we assessed, that it is worth to make a research on presented problem in a chosen company. The subjects of the research are internal communication and communication climate in the chosen company. We have specially focused on information flow quality, general features of communication in different directions and on features of communication climate. Analysis of company's internal data and gathered questioners has show us internal communications and communication climates actual state. With given results we have high lightened problems and suggested solutions to solve them. With proposed solutions we would improve internal communication, set a good internal communication bases for further growth and we would enable a favorable communication climate for workers.
Ključne besede:internal communication, communication climate, vertical communication, horizontal communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici