| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Spol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti
Avtorji:Košir, Katja (Avtor)
Datoteke:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-TS16PQW4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Osrednji namen raziskave je bil ugotoviti, kako učitelji ocenjujejo svojo naklonjenost dekletom in fantom v različnih obdobjih šolanja ter kako učenci zaznavajo morebitne razlike v naklonjenosti učitelja. Prav tako sem želela ugotoviti razlike med dekleti in fanti v povezanosti učiteljeve naklonjenosti ter zaznane podpore učitelja z učno uspešnostjo učencev. V raziskavi je sodelovalo 1155 učencev (učenci 5. in 8. razreda osnovne šole ter dijaki 2. letnika srednje šole) ter 50 učiteljev - razrednikov udeleženih učencev. Rezultati raziskave kažejo, da so učitelji v vseh starostnih obdobjih bolj naklonjeni dekletom kot fantom, kar je še posebej izrazito pri učencih 8. razreda osnovne šole. Dekleta so učno uspešnejša od fantov, vendar pa se dekleta in fantje ne razlikujejo v stopnji podpore, ki jo zaznavajo s strani učitelja.
Ključne besede:medosebni odnosi, učenci, učitelji, razlike med spoloma, srednje šole, osnovne šole, učna uspešnost, socialno zaznavanje, starostne razlike, odnosi med učitelji in učenci, Vprašalnik življenja v razredu
Leto izida:2011
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 93-106
Številčenje:Letn. 20, št. 3
UDK:37.015.3:37.011.3-052
COBISS_ID:47443554 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-1874
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UHMSMOZK
Število ogledov:739
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Pupils' gender and age as factors of differences in teacher's liking, perceived teacher's support and academic achievement
Opis:The main aim of the present research was to examine how teachers report their liking of girls and boys in different periods of schooling and how students perceive the potential differences in their teachers' preferences. Also, the differences between girls and boys in the relationship between teacher's liking and perceived teacher's support on one side and students' academic achievement on the other side were examined. 1155 students (fifth and eighth grade of elementary school and second grade of secondary school) and 50 teachers - their classteachers - participated in the study. The results show that teachers prefer girls to boys in all periods of schooling. This trend is especially evident in eight-graders. Compared to boys, girls have better academic achievement. However, there are no significant differences in the perceived teacher's support between girls and boys.
Ključne besede:interpersonal relations, students, teachers, human gender differences, secondary schools, primary schools, academic achievement, social perception, age differences, teacher student interaction, Classroom life management


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici