| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Relation between entrepreneurial curiosity and entrepreneurial self-efficacy : a multi-country empirical validation
Avtorji:Jeraj, Mitja (Avtor)
Marič, Miha (Avtor)
Datoteke:.pdf Organizacija_2013_Jeraj,_Maric_Relation_between_Entrepreneurial_Curiosity_and_Entrepreneurial_Self-efficacy_a_Multi-Country_Empirical_Va.pdf (288,21 KB)
 
URL http://www.degruyter.com/view/j/orga.2013.46.issue-6/orga-2013-0027/orga-2013-0027.xml
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:The main purpose of this paper is to present empirical analysis of the relation between entrepreneurial curiosity and entrepreneurial self-efficacy. A detailed literature review in a broad field of entrepreneurship, narrow field of entrepreneurship psychology, and organizational sciences revealed, at one hand different connections between determinants influencing entrepreneurs, and latest scientific research trends on the other hand. Although the significance of curiosity in motivating and learning has received expressive scholarly support, like also entrepreneurial self-efficacy as one of the most studied personal attributes among entrepreneurs, no study to our knowledge existed in relation to entrepreneurial curiosity connected with entrepreneurial self-efficacy. An online multi-country survey was conducted in Slovenia and USA among entrepreneurs and results of structural equation modelling showed that entrepreneurial curiosity and entrepreneurial self-efficacy are related. Entrepreneurial curiosity has a positive impact on entrepreneurial self-efficacy of running entrepreneurial tasks. The findings of this research have both theoretical and practical implications.
Ključne besede:entrepreneurial curiosity, entrepreneurial self-efficacy, entrepreneur
Leto izida:2013
Št. strani:str. 264-273
Številčenje:št. 6, Letn. 46
ISSN:1318-5454
UDK:005.7
COBISS_ID:7248659 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:10.2478/orga-2013-0027 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1318-5454
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7WGQY7SG
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:469
Število prenosov:54
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Organizacija
Založnik:Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, Založba Moderna organizacija, Sciendo
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razmerje med podjetniško radovednostjo in podjetniško samoučinkovitostjo : empirična preverba večih držav
Opis:Poglavitni namen tega članka je predstaviti empirično analizo razmerja med podjtniško radovednostjo in podjetniško samoučinkovitostjo. Podroben pregled literature širokega področja podjetništva, ozkega področja podjetniške psihologije in organizacijskih ved razkriva po eni strani različne povezave med determinantami, ki vplivajo na podjetnike in po drugi strani najnovejše znanstveno-raziskovalne trende. Čeprav je pomen radovednosti v motiviranju in učenju dobil izjemno akademsko podporo, kakor tudi podjetniška samoučinkovitost kot eden izmed najbolj proučevanih osebnostnih atributov med podjetniki, pa vsaj po našem vedenju ne obstaja nobena študija, ki bi proučevala povezavo podjetniške radovednosti v odnosu na podjetniško samoučinkovitost. Spletna anketa večih držav je bila opravljena v Sloveniji in Združenih državah Amerike med podjetniki in rezultati modeliranja strukturnih enačb pokažejo, da sta podjetniška radovednost in podjetniška samoučinkovitost povezani. Podjetniška radovednost ima pozitiven vpliv na podjetniško samoučinkovitost pri izvajanju podjetniških nalog. Ugotovitve te raziskave imajo tako teoretične kot praktične implikacije.
Ključne besede:podjetniška radovednost, podjetniška samoučinkovitost, podjetništvo


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Organizacija

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici