Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Mnenje osnovnošolskih učiteljev o usposobljenosti za sodelovanje s starši
Avtorji:
Šrot, Kristina
(Avtor)
Rizman Herga, Nataša
(Avtor)
Datoteke:
Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2013_Srot,_Rizman_Herga_Mnenje_osnovnosolskih_uciteljev_o_usposobljenosti_za_sodelovanje_s_starsi.pdf
(838,00 KB)
MD5: B46D69B38DF910461A282E4A35D8F852
http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2013/2-3/REI_6_st_2-3_cl_13.pdf
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Znanstveno delo (r2)
Tipologija:
1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
Opis:
V prispevku predstavljamo rezultate raziskave glede usposobljenosti učiteljev prvega in drugega triletja osnovne šole za sodelovanje s starši. Preverili smo, s kakšnimi težavami se učitelji najpogosteje srečujejo v odnosih s starši, na kakšne načine se z njimi soočajo in kako jih poskušajo obvladovati. Pri tem so nas zanimale razlike glede na delovno dobo učiteljev in šolsko okolje, v katerem poučujejo. Anketirani učitelji menijo, da se za delo s starši v dodiplomskem izobraževanju niso dovolj strokovno usposobili in da jim primanjkuje vrsta kompetenc, ki bi jim sodelovanje s starši olajšale. Glede na rezultate raziskave anketiranih učiteljev – učitelji v srečanjih s starši zaznavajo pripravljenost staršev na konstruktiven pogovor, tudi precenjevanje staršev sposobnosti njihovega otroka, nemoč staršev v pogovorih o njihovih otrocih ter celo elemente agresivnega obnašanja – podajamo smernice, ki bi lahko doprinesle k izboljšanju konkretne situacije. V učeči se družbi postajajo kompetence učiteljev kompleksnejše, kar zahteva njihovo stalno strokovno izpopolnjevanje, izobraževanje ter sledenje sodobnim izobraževalnim in vzgojnim trendom. Obenem pa se zavedamo, da je komunikacija dvosmeren in soodvisen proces, zato moramo ob kompetencah učitelja upoštevati tudi kompetence staršev in njihov doprinos h kakovostnemu sodelovanju in dobri komunikaciji.
Ključne besede:
vzgoja in izobraževanje
,
kompetence učiteljev
,
sodelovanje s starši
,
odnosi
,
ovire v komunikaciji
Leto izida:
2013
Št. strani:
str. 223-239
Številčenje:
št. 2/3, Letn. 6
ISSN:
1855-4431
UDK:
37.064.1
COBISS_ID:
75791873
ISSN pri članku:
1855-4431
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UNYOVX7S
Število ogledov:
1538
Število prenosov:
159
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Gradivo je del revije
Naslov:
Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:
Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:
1855-4431
COBISS.SI-ID:
239555072
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
30.12.2015
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Primary school teachers´ perception of their qualification for cooperating with parents
Opis:
The article presents a survey on teachers’ qualification for collaborating with parents of primary school children aged between 6 and 12. We investigated the most common difficulties that teachers face in communicating with parents and the way they tackle them. We differentiated the responses obtained according to the teachers’ years of service and the school environment they teach in. The teachers claimed that during their undergraduate studies, they had not received satisfactory training on how to communicate with parents. They believe they are not professionally qualified and they lack a wide array of competences which would facilitate their cooperation with parents. Some of the teachers’ observations are as follows: parents are generally willing to constructively exchange opinions about their children; some of them tend to overestimate their children’s abilities or are unequipped with skills on how to handle their child. One third of teacher respondents noted that they had experienced elements of aggressive behaviour in communicating with some parents. This is why we have introduced some guidelines which might help improve certain situations. In a learning society, teachers’ competences have been changing, becoming more complex and requiring teacher’s permanent professional advancement and adoption of modern educational trends. At the same time, we realise that communication is a two- way interdependent process. Along with the competences of a teacher, we must therefore also consider the competences of parents and their contribution to quality cooperation and effective communication.
Ključne besede:
education
,
teachers’ competences
,
cooperation with parents
,
relations
,
obstacles of communication
Zbirka
To gradivo je del naslednjih zbirk del:
Revija za elementarno izobraževanje
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj