| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba vodika v motorjih s prisilnim vžigom
Avtorji:Avdić, Semir (Avtor)
Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Iljaž, Jurij (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Avdic_Semir_2015.pdf (1,24 MB)
MD5: AE2F17DDBC88A2CF365DAB5AAE56E130
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomskem delu je predstavljen vodik kot možno alternativno gorivo in možnost njegove uporabe v motorjih z notranjim zgorevanjem. Numerična simulacija je opravljena s programskim paketom AVL Boost, uporabljen pa je model Hondinega motorja D16Z6. Model je uporabljen tako za izračune z bencinom kot z vodikom, rezultati pa so uporabljeni za primerjavo moči, navora in izkoristka pri obeh režimih. Primerjava kaže, da je uporaba vodika v motorjih z notranjim zgorevanjem mogoča, vendar je potrebno prej odpraviti nekatere tehnične omejitve.
Ključne besede:motorji z notranjim zgorevanjem, prisilni vžig, alternativna goriva, vodik, numerična simulacija, AVL BOOST
Leto izida:2016
Založnik:[S. Avdić]
Izvor:Maribor
UDK:[621.43:662.769.2]+004.946(043.2)
COBISS_ID:19432214 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AAUEG431
Število ogledov:1043
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Hydrogen - fueled spark ignition engine
Opis:Diploma thesis presents hydrogen as potential alternative fuel and possibilities of use in internal combustion engines. AVL Boost is used for numerical simulation of a Honda D16Z6 engine model. Selected model is tested running with gasoline and with hydrogen. The results of both regimes are compared between each other in power, torque and efficiency. Comparison proves possibility of hydrogen use in internal combustion engines although certain technical limitations need to be solved first.
Ključne besede:internal combustion engines, spark ignition, alternative fuels, hydrogen, numerical simulation, AVL BOOST


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici