Title: | Proaktivnost in terensko delo v izobraževanju za trajnostni razvoj |
---|
Authors: | ID Kolnik, Karmen (Author) |
Files: | Revija_za_geografijo_2007_Kolnik_Proaktivnosti_in_terensko_delo_v_izobrazevanju_za_trajnostni_razvoj.pdf (247,97 KB) MD5: C19B8443B91FA0F09A235EDDB25587B6
https://ff.um.si/publikacija/revija-za-geografijo-2007-2-2/
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Article |
---|
Typology: | 1.02 - Review Article |
---|
Organization: | FF - Faculty of Arts
|
---|
Abstract: | Globalna UNESCO-va razvojna strategija je integriranje principov, vrednot in prakse trajnostnega razvoja v vsa področja vseživljenjskega izobraževanja. Govorimo o potrebi, da morajo ekonomski in socialni razvoj ter varstvo okolja delovati povezano in skladno, pri tem pomembno vlogo prav izobraževanje. Proaktivnost v izobraževanju vključuje upoštevanje potreb prihodnosti, temelječih na razvoju vrednot in prostorskih odnosov, ki so odgovorni do potreb bodočih generacij. Integrativna vloga geografije kot vede, ki povezuje naravoslovje in družboslovje je lahko pomembna podlaga za interdisciplinarno izobraževanje za trajnostni razvoj. Geografija, še posebej terensko delo, ima posebno in nenadomestljivo vlogo v promociji in razvoju sposobnosti kritičnega mišljenja, reševanja problemov in na njih temelječih spremembah odnosov do okolja in družbe, |
---|
Keywords: | proaktivnost, geografija, trajnostni razvoj, izobraževanje, terensko delo |
---|
Publication status: | Published |
---|
Publication version: | Version of Record |
---|
Year of publishing: | 2007 |
---|
Number of pages: | str. 21-28 |
---|
Numbering: | Letn. 2, št. 2 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-56150 |
---|
ISSN: | 1854-665X |
---|
UDC: | 371.388.8 |
---|
ISSN on article: | 1854-665X |
---|
COBISS.SI-ID: | 16844808 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:WMUGYRZ0 |
---|
Publication date in DKUM: | 21.12.2015 |
---|
Views: | 1377 |
---|
Downloads: | 127 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | Misc.
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |