| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv matematične interesne dejavnosti na matematične dosežke mlajših učencev
Avtorji:Lipovec, Alenka (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2014_Lipovec_Vpliv_matematicne_interesne_dejavnosti_na_matematicne_dosezke_mlajsih_ucencev.pdf (635,01 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2014/3-4/REI_7_3-4_04.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V prispevku predstavimo program, imenovan Didaktični petkotnik, ki vključuje učence, starše, razredne učitelje, študente in didaktike v primarnem izobraževanju. Oblika dela je najbližja delu pri interesnih dejavnostih. Empirični podatki podajajo primerjavo matematičnih dosežkov učencev, vključenih v ta program, z dosežki matematično obetavnih učencev, ki so sodelovali v raziskavi TIMSS 2003. Eksperimentalna skupina je presegla dosežke kontrolne skupine, statistično pomembne razlike v korist eksperimentalne skupine najdemo na mejniku srednje ravni znanja in na kognitivnem področju reševanja problemov. Rezultate lahko pripišemo aktivnostim programa. Sodelovanje institucije za izobraževanje učiteljev s šolami je, kot kaže, omililo pomanjkanje izkušenj študentov in pripomoglo k dvigu matematičnega znanja mlajših učencev.
Ključne besede:matematika, dodatni pouk, interesne dejavnosti, znanje, učenci, izobraževanje učiteljev, osnovne šole
Leto izida:2014
Št. strani:str. 49-61
Številčenje:št. 3/4, Letn. 7
ISSN:1855-4431
UDK:37.091.2/.3:51
COBISS_ID:21056520 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TNSH06YX
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:473
Število prenosov:57
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of math club activities on primary students' mathematics achievement
Opis:An intervention program called Didactic pentagon is described. Participants are teachers, students, parents, pre-service teachers and teacher educators. The programme is shaped as a math club activity. Empirical results focus on comparing mathematics achievements of students included in the programme and mathematically promising students taking part in TIMSS 2003. Experimental group has surpassed control group in overall results. Statistically significant differences in favour of experimental group can be found at intermediate international benchmark of mathematics achievements and at problem solving cognitive domain. The results can be assigned to pentagon activities guided by pre-service teachers. Cooperation between university and schools has evidently overcome the lack of pre-service teachers' experience and helped in raising mathematical knowledge of school youth.
Ključne besede:mathematics education, promising students, teacher education, teacher change


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici