| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:E-learning within the framework of the Czech university system
Avtorji:Klement, Milan (Avtor)
Dostál, Jiří (Avtor)
Datoteke:.pdf Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2013_Klement,_Dostal_E-learning_within_the_framework_of_the_Czech_university_system.pdf (728,22 KB)
 
URL http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2013/2-3/REI_6_st_2-3_cl_08.pdf
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo (r2)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:During the last few years, e-learning has become an integral part of tertiary education systems, not only within the framework of blended, but, to an increasingly larger extent, also of full-time study modes, accredited and implemented at Czech universities. However, along with its large-scale deployment, a number of problems have emerged, which resulted in the formulation of new research hypotheses. Among the most important ones are those regarding the influence of e-learning on the quality of education, the efficient ways of motivating and mobilizing students, and the creation and development of particular competences. There are many external, as well as internal influencing factors, acting more or less covertly, to a greater or lesser intensity. It is highly desirable to identify, describe, analyze, and minimize or maximize their influence in order to prevent them from having a massive negative impact, conditioned by fashion trends, on the quality of tertiary education.
Ključne besede:e-learning, e-learning development, learning theories, information and communication technologies, Bologna declaration
Leto izida:2013
Št. strani:str. 141-158
Številčenje:št. 2/3, Letn. 6
ISSN:1855-4431
UDK:378:37.091.64:004(437.3)
COBISS_ID:20122888 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN pri članku:1855-4431
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8A7TIT9Y
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:361
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Revija za elementarno izobraževanje
Založnik:Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem
ISSN:1855-4431
COBISS.SI-ID:239555072 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:E-učenje v okviru univerzitetnega izobraževanja na Češkem
Opis:V zadnjih nekaj letih je e-učenje postalo sestavni del sistema terciarnega izobraževanja, ne samo pri kombiniranem študiju, temveč v vse večjem obsegu tudi v okviru rednih študijskih programov, ki so akreditirani in se izvajajo na čeških univerzah. Toda ob obsežnem uvajanju te vrste učenja se je pojavilo kar nekaj pomislekov, ki so vplivali na oblikovanje novih raziskovalnih hipotez. Med najpomembnejšimi so tisti, ki zadevajo vpliv e-učenja na kakovost izobraževanja, učinkovite načine za motivacijo in spodbujanje študentov ter ustvarjanje in razvoj posebnih kompetenc. Obstaja veliko zunanjih ter tudi notranjih dejavnikov vpliva, ki delujejo bolj ali manj prikrito oziroma bolj ali manj intenzivno. Priporočljivo je, da se tovrstni dejavniki prepoznajo, opišejo in analizirajo ter da se minimalizira ali maksimira njihov vpliv, saj se le na tak način lahko prepreči njihov vsesplošni negativni vpliv na kakovost terciarnega izobraževanja, ki ga pogojujejo tudi modne smernice.
Ključne besede:visoko šolstvo, visokošolski študij, e-učenje, učne teorije, informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, Bolonjska deklaracija, Češka


Zbirka

To gradivo je del naslednjih zbirk del:
  1. Revija za elementarno izobraževanje

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici