| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPODBUJANJE POZITIVNE SAMOPODOBE PRI PREDŠOLSKEM OTROKU
Avtorji:Paska, Jasmina (Avtor)
Habe, Katarina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Paska_Jasmina_2015.pdf (565,98 KB)
MD5: 1AF6B6938A4B5C7EFFB4FFE7F6418633
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kateri načini za spodbujanje pozitivne samopodobe so najpogostejši in najučinkovitejši v predšolskem obdobju. Pri izdelavi diplomskega dela smo uporabili deskriptivno in komparativno metodo proučevanja ter analizo primarnih virov. V sklopu diplomskega dela smo potrdili vse zastavljene hipoteze in tako ugotovili, da pri večini otrok v predšolskem obdobju prevladuje pozitivna samopodoba; da je večina predšolskih otrok usmerjena predvsem na telesno samopodobo; da se načini spodbujanja pozitivne samopodobe pri deklicah razlikujejo od tistih pri dečkih in da vzgojitelji pomembno vplivajo na oblikovanje otrokove samopodobe.
Ključne besede:vzgojitelj, samopodoba, otroci, identiteta, samospoštovanje, kompetentnost.
Leto izida:2016
Založnik:[J. Paska]
Izvor:Maribor
UDK:159.923.2-053.4(043.2)
COBISS_ID:21844744 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZJKIQNWA
Število ogledov:1880
Število prenosov:446
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENCOURAGING POSITIVE SELF - IMAGE OF PRESCHOOL CHILDREN
Opis:In the paper we also wanted to discover what means of encouraging positive self-image are the most common and the most efficient in the pre-school period.The descriptive and comparative method of studying was used when preparing the diploma paper as well as analysis of primary sources. Within the diploma paper we confirmed all previously set hypotheses and discovered that with majority of preschool children positive self-image prevails; that most of preschool children are directed towards body image; that means of encouraging positive self-image with girls differs from those with boys; and that preschool teachers have an important role in the development of the children’s self-image.
Ključne besede:preschool teacher, self-image, children, identity, self-respect, competence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici