| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Učinkovito tržno komuniciranje samostojnega finančnega svetovalca
Avtorji:Zidovnik, Jasmina (Avtor)
Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Zidovnik_Jasmina_2015.pdf (2,39 MB)
MD5: 9C6B5AC41E1EE55226141DC8927CF81C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Samostojni finančni svetovalci se poslužujejo različnih tržno-komunikacijskih orodij, da bi ljudem predstavili način dela zaupanja vrednega finančnega svetovalca. Predpostavlja se, da bolj kot finančni svetovalec posveča pozornost komuniciranju, razvijanju odnosov s posamezniki, dela na prepoznavnosti in upošteva želje posameznikov, več možnosti ima, da se bodo odločili za sodelovanje z njim. V diplomi se ukvarjamo z ustreznim načinom tržnega komuniciranja samostojnega finančnega svetovalca, ki je predvsem namenjeno pridobivanju in ohranjanju porabnikov ter širjenju dobrih informacij o njem drugim porabnikom.
Ključne besede:tržno komuniciranje, tržno-komunikacijska orodja, integrirano tržno komuniciranje, samostojni finančni svetovalec, osebne finance
Leto izida:2015
Založnik:J. Zidovnik
Izvor:[Maribor
UDK:336.018(043.2)
COBISS_ID:19394326 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GTWGXURF
Število ogledov:917
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effective marketing communications of independent financial adviser
Opis:Independent financial advisers utilize various marketing communication tools to display their trustworthiness to the people. It is presupposed that the more a financial adviser pays attention to communication, to his/her visibility, to develop relationships with individuals, and taking into account the client’s wishes, the better his/her chances are of being hired. In the thesis, we deal with the appropriate marketing communication of an independent financial adviser. The appropriate marketing communication is primarily aimed at gaining and maintaining clients, and dissemination of good information about them to other potential clients.
Ključne besede:marketing communications, marketing communication tools, integrated marketing communications, independent financial adviser, personal finance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici