| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
Avtorji:Kelenc, David (Avtor)
Čančer, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kelenc_David_2015.pdf (1,40 MB)
MD5: E030BCD20F4EE614AFF9A9182ACFCCC4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V delu diplomskega projekta smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev. Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili značilnosti posameznih metod ustvarjalnega reševanja problemov, ki smo jih kasneje uporabili pri praktičnem delu na primeru računovodskega servisa C&H d.o.o. Uporabili smo tehniko W, tehniko petih zakajev, listo oznak in morfološko analizo. V praktičnem delu smo uporabili naštete tehnike, s katerimi smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev v računovodskem servisu C&H d.o.o. Uporabili smo tudi program za večkriterijsko odločanje Web-HIPRE, s pomočjo katerega smo dobili končne rezultate glede najboljše alternative oglaševanja. Računovodske storitve lahko oglašujemo na različne načine preko različnih medijev. Pozorni moramo biti na izbiro ciljne publike in na podlagi tega izbrati najprimernejše načine, preko katerih komuniciramo in informiramo ciljno publiko. Tudi izdelava oglasov je pomembna naloga, ki pomaga k večji gledanosti oglasov in s tem k večji uspešnosti oglaševanja, saj kreativni oglasi pritegnejo večjo pozornost javnosti. Ugotovili smo, da je najboljši način oglaševanja računovodskih storitev oglaševanje preko interneta, saj v današnjem času ljudje vse več časa preživijo na spletu. Prednost internetnega oglaševanja je tudi ta, da lahko uporabljamo različne kombinacije internetnega oglaševanja, kot je na primer oglaševanje na družbenih omrežjih preko sponzoriranih objav v kombinaciji s povezavo na uradno spletno stran podjetja. Da je oglaševanje preko interneta najustreznejši način oglaševanja, imajo ključno vlogo stroški, ki so pri tej alternativi v primerjavi z drugimi od vseh možnih alternativ najnižji.
Ključne besede:Oglaševanje, metode ustvarjalnega reševanja problemov, mediji, računovodski servis, Web-HIPRE.
Leto izida:2015
Založnik:[D. Kelenc]
Izvor:Maribor
UDK:657
COBISS_ID:12247580 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KCL18BYW
Število ogledov:819
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CREATIVE THINKING AND DECISION - MAKING ABOUT ADVERTISING OPPORTUNITIES IN THE ACCOUNTING SERVICE
Opis:The thesis tackles the problem of advertising of the accounting services. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. The theoretical part presents the characteristics of individual methods of creative problem solving, which were later used in practical work in the case of accounting firm C & H d.o.o. We used the technique W, technique of five Why-s, attribute listing and morphological analysis. In the practical part we used these techniques with which we tackled the problem of advertising of the accounting services in the accounting firm C & H d.o.o. We used the program for a multi-criteria decision making Web-HIPRE, through which we got the final results regarding the best advertising. Accounting services can be advertised in different ways and through different media. We must be careful in the selection of the target audience and on this basis to select the most appropriate methods and media through which we communicate and inform our target audience. The production of advertisements is an important task, which helps to achieve a better visibility of advertising and thus to increase the effectiveness of our advertising since creative ads attract more public attention. We have found that the best opportunity of advertising is via the Internet, because nowadays people spend more time online. The advantage of Internet advertising is that we can use different combinations of internet advertising, such as advertising on social networks via sponsored posts, in combination with a link to the official website of the company. That the Internet is the most appropriate way of advertising is shown in the costs for this alternative in comparison to others.
Ključne besede:Advertising, methods of creative problem solving, media, financial services, Web-HIPRE.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici