| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PRIMERJANJE ULOMKOV OB UPORABI I-UČBENIKA IN IGER PRI POUKU MATEMATIKE
Avtorji:Nemec, Alen (Avtor)
Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Nemec_Alen_2016.pdf (3,38 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Primerjanje ulomkov ob uporabi i-učbenika in iger pri pouku matematike smo obravnavali strategije primerjanja ulomkov ob vključitvi i-učbenika ter aktivnosti za primerjanje ulomkov v pouk matematike. Spoznali smo različne strategije primerjanja ulomkov, ki smo jih predstavili s pomočjo različnih modelov. V empiričnem delu smo s pedagoškim eksperimentom preverili učinkovitost vpeljave i-učbenika ter igre za primerjanje ulomkov pri poučevanju. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti vpliv uporabe i-učbenika in igre za primerjanje ulomkov pri pouku matematike na učne dosežke. V ta namen smo v eksperimentu uvedli eksperimentalno in kontrolno skupino. Pri eksperimentalni skupini smo v pouk vključili i-učbenik in uporabili igro za primerjanje ulomkov, medtem ko je pri kontrolni skupini pouk potekal klasično, z učbeniškim kompletom. Rezultati raziskave so pokazali, da so učenci eksperimentalne skupine na končnem testiranju znanja dosegli boljše rezultate od učencev kontrolne skupine, vendar razlika ni bila statistično značilna.
Ključne besede:I-učbenik, igra, ulomek, primerjanje ulomkov, strategije primerjanja ulomkov, eksperiment
Leto izida:2016
Založnik:[A. Nemec]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:511.13(043.2)
COBISS_ID:22396936 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LQOCVZ7L
Število ogledov:384
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARING FACTIONS USING I-TEXTBOOK MATERIALS AND GAMES IN MATHEMATICS
Opis:The master thesis entitled Comparison of fractions with the use of i-textbook and games in mathematics lessons discusses the strategies for fractions comparison when an i-textbook and activities with games are included in mathematics lessons. Different strategies of comparing fractions were presented using various models. In the empirical part a pedagogic experiment was conducted in order to test the efficiency of using an i-textbook and games in teaching. The goal of the master thesis was to determine the influence of the use of an i-textbook and games on learning achievements in mathematics. For this purpose an experimental and a control group were used in the experiment. In the experimental group an i-textbook and games were included, whereas in the control group the lessons were conducted in a traditional way. The results of the research show that the students in the experimental group achieved better results in the final testing, the difference, however, was not statistically significant.
Ključne besede:I-textbook, game, fraction, comparison of fractions, strategies of comparing fractions, experiment.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici