| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza izrednih dogodkov in incidentov na slovenskih železnicah
Avtorji:Lebarič, Branka (Avtor)
Rosi, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Cvahte Ojsteršek, Tina (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Lebaric_Branka_2015.pdf (1,45 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:V Zakonu o varnosti v železniškem prometu (ZVZelP) je določeno, kaj je izredni dogodek, zakon tudi podrobno ureja postopke in opredelitve teh dogodkov. Stopnjo varnosti in urejenosti odvijanja železniškega prometa v letnem obdobju ocenjujemo na osnovi obsega in posledic škodljivih vplivov, ki so učinkovali na delovanje sistema železniškega prometa ter so odraz zunanjih in notranjih motilnih dejavnikov na delovanje tehnološkega procesa. Za ocenitev varnosti oziroma tveganosti železniškega prometa v obravnavanem letu oziroma obdobju po obsegu in številu ter posledicah izrednih dogodkov slednje primerjamo s predhodnim letom oziroma s povprečjem daljšega časovnega obdobja v preteklosti (pet- in desetletnega obdobja). Neposredne posledice izrednih dogodkov so ogrožanje varnosti potnikov, blaga in sredstev, zato si moramo prizadevati za zmanjšanje tovrstnih dogodkov. Predmet diplomske naloge je predstaviti vzroke, ki pripeljejo do tega, da se izredni dogodek ter incident (motnja) dogodi ter analiza vzrokov ter kaj oziroma kdo je odgovoren, da do tega pride ter kakšne stroške to povzroča. Analiza je pokazala, da več incidentov v odvijanju železniškega prometa povzročajo tehnična sredstva in manj subjektivni dejavniki. Za zmanjšanje izrednih dogodkov, ki povzročajo prekinitve prometa ter nepredvidene finančne stroške pri prevozu ljudi in blaga, bi bilo potrebno več narediti na posodobitvi voznega parka – vlečnih in vlečenih vozil (lokomotiv in vagonov) ter na izboljšanju in posodobitvi infrastrukture železniškega prometa.
Ključne besede:železniški promet, izredni dogodek, incident, odgovornost, posledice.
Leto izida:2015
Založnik:[B. Lebarič]
Izvor:Celje
UDK:656.2
COBISS_ID:512716861 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NUD4PS17
Število ogledov:601
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of extraordinary events and incidents on Slovenian railways
Opis:The Railway Traffic Safety Act (ZVZelP) determines extraordinary events, e.g. serious accidents, accidents and incidents, this act also determines procedures and the definition of such events. We have assessed the level of safety and management of the annual railway traffic on the basis of the scope and the consequences of the damaging influences, which had an impact on the functioning of the railway traffic system. These influences were caused by external or internal disturbance factors that impaired the technological process. In order to establish the safety of the railway traffic and the risks linked with it in a given year or period, we have compared the scope, number and consequences of extraordinary events in a given year or period with the previous year or the average of a longer past period (5- or 10-year period). Because extraordinary events directly threaten the safety of passengers, goods and funds, we need to strive to reduce the number of such events. The subject of this thesis is to present the causes that lead the incidents or extraordinary events to happen and to analysis this causes and who is responsible that this occurs and what costs it causes. The analysis showed that more incidents in the unwinding of rail traffic is caused by technical means and less by subjective factors. To reduce the extraordinary events which cause incidents and unforeseen financial costs in the transport of people and goods, should be more done on the modernization of the trains, locomotives and wagons and the improvement and modernization of rail transport infrastructure.
Ključne besede:railway traffic, extraordinary event, incidents, responsibility, consequences, The Railway Traffic


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici